Nyakig a kakiban is küzdenek, mint disznó a jégen. A Force India, melyet hitelezői, köztük Sergio Perez vezettek csődeljárásba, rendesen odatette magát a Formula-1 keddi, Hungaroringen tartott tesztnapján. Többek között ők vitték délelőtt pályára a jövőre használatos, jelenleginél jóval egyszerűbb felépítésű első szárnyakat.
Itt kissé nagyobb az esélye összefutni a rajongóknak is kedvenceikkel, hiszen lazább, kötetlenebb a program, nincs akkora őrült, feszített tempójú rohanás, mint a versenyhétvégéken. Nicholas Latifi egyébként nem őrült meg, hogy mellényt viselt az iszonyatos hőségben – ellenkezőleg. Ez egy speciális hűtőmellény, melyben sokkal kevésbé izzadnak és jobb a szervezet hőháztartása, ezáltal jobb teljesítményre képesek a pilóták.
99-es Ferrari a sikánban, benne az olasz üdvöske Antonio Giovinazzi. Neki egyébként szerdán már saját csapatában, a Sauberben ülve is lesz dolga, nem lehet ráfogni, hogy nem dolgozik meg a pénzéért és egy esetleges ülésért, lévén idén harmadik számú pilóta a csapatban.
A sportbíróknak és pályamunkásoknak drága mellény és egyéb eszközök híján ilyen megoldások jutnak, hogy ne kapjanak hőgutát a tűzforró bádogbódékban egész nap posztolva.
A keddi nap legnagyobb sztárja egyértelműen Daniel Ricciardo volt, aki nem lazsált, falta a köröket rendesen, mielőtt szerdán Jake Dennisnek, a Red Bull szimulátoros fejlesztőpilótájának átadná a helyét. A brit egyébként a Blancpain GT sorozatban versenyez, amikor nem Milton Keynes-ben dolgozik Ricciardo és Verstappen keze alá. Idén már másodszor kap lehetőséget éles bevetésen, év elején Barcelonában is vezethetett.
A Mercedes a magyar futam után azonnal elengedte szabadságra Hamiltont és Bottast, így mindkét nap a tavaly is lehetőséget kapó George Russell vezetheti az autójukat.
A Mercedeshez hasonlóan a McLaren sem a versenyzőit nyüstöli az újabb munkanapokkal, a tavalyi évhez hasonlóan náluk is egy ifjú titán, Lando Norris kap lehetőséget, ezúttal mindkét nap.
A teszt első napján Marcus Ericsson vezette a Saubert, akik 95 körös futással kihasználták a rendelkezésre álló időt, ráadásul kedden csak Giovinazzi tudott nála gyorsabb lenni.
A Toro Rosso az egyetlen csapat, amely két autóval vesz részt a teszten, egyikük csak a Pirellinek tesztel. Kedden Hartley és Sean Gelael vezetett, utóbbi az Alesi kanyarban, nagy tempóban rendesen oda is verte a gumipróbálgatós autót. Szerencsére csak az anyagi kár volt jelentős, ő nem sérült meg.
A meglepetésember. Antonio Giovinazzi kedden a Ferrarival megfutotta a valaha volt leggyorsabb kört a Hungaroring történetében, eszetlen, 1:15.648-as idővel.
Ideális hölgy a Force India szerelőgárdájában. Csinos, ért a kocsikhoz, ha még főzni is tud és a sört is szereti…
Daniel Ricciardót is szemmel láthatóan megviselte az irdatlan hőség, a hűtés és a folyadékpótlás talán a legfontosabb, azonnal a boxkiállások közben és után.
Ormányok a Renault boksza előtt. Az egyik hangsúlyos eleme a mostani tesztnek éppen az új első szárnyak kipróbálása, amit a Renault kedden nem tett meg, Nico Hülkenberggel a volán mögött. A Mercedes után a leglustábbak ők voltak, csupán 65 megtett körrel egész nap.
Légáramlást mérő szenzorok a Williamsre szerelve.
Kedvenc F1-es csapattagunk, Fürti, alias Jánvári Zsolt talán az egyetlen, aki a Haast képviseli a teszten. Ők az a csapat, amely távol maradt az eseménytől.