Úgy döntött a Renault, hogy Kínában már több teljesítményt engedélyez a hozzájuk kötődő F1-es csapatoknak, tehát a gyári Renault-nak, a Red Bullnak és a McLarennek - "feljebb tekerhetik" az erőforrásokat az istállók ezen a hétvégén, mivel az első két nagydíjon szerintük kellően megbízhatóak voltak a motorok.
"Azt csináljuk, amit mondtunk, hogy csinálni fogunk" - nyilatkozta a Renault részéről Cyril Abiteboul az Autosportnak. "Meg akartunk bizonyosodni a megbízhatóság felől, ez megvan, ugyan volt egy problémánk Ricciardóval, de annak oka még mindig ismeretlen. Elektronikai gond volt, de azt nem tudjuk pontosan, hogy a motor, vagy a karosszéria okozta-e az alapvető problémát."
"Ettől függetlenül a belsőégésű motor és az ERS is rendben van, a használhatóságot és a működést érintő munkánknak már van hatása, főleg egy ilyen pályán, amely ennyire érzékeny az energia menedzselésére" - tette hozzá Abiteboul a kínai helyszínnel kapcsolatban.
A Renault ügyvezető igazgatója azt is elmondta, hogy már dolgoznak az új feljesztéseken és jönni fog majd egy 2.0-s változat is, igaz, még nem mostanában. Itt a belsőégésű motor és az üzemanyag lesz terítéken, bár utóbbival kapcsolatban bonyolítja a helyzetet, hogy a három érintett csapat nem ugyanazzal a beszállítóval dolgozk.