DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 27. szerda
F1

Csak úgy pörögnek a Formula-1-es jegyeladások

Jól tolja az F1 szekerét a Liberty Media, az Ausztrál Nagydíj számadatai már most kenterbe verik az utóbbi évekét. A verseny promótere alig győzte dicsérni a vezetőség eddigi munkáját és jövőképét.

Andrew Westacott a közelmúltban vett részt egy nagydíjszervezőknek tartott eseményen Londonban, ahol a Liberty Media egyrészt a száguldó cirkusz felvásárlását követő első évre tekintettek vissza, másrészt a közeljövőben esedékes változásokat is prezentálta a jelenlévők előtt. Westacott elégedetten vette tudomásul a sportág körüli változásokat.

melbourne_2017_palya



„Hihetetlenül boldog vagyok” – lelkendezett az eseményt követően a Motorsport.comnak. „Chase Carey-ék látomása három pilléren nyugszik: nagyszerű versenyek, hihetetlen látványosságok és elkötelezett szurkolók. A tervek mérhetetlen lelkesedéssel és szenvedéllyel töltenek el minket, hiszen nekünk szervezőknek eddig is rálátásunk volt arra, mire vágynak a rajongók.” Westacott arra célzott, Carey-ék telibe találták ezeket az igényeket.

„Óriási kiaknázatlan potenciál van még a Formula-1-ben” – folytatta. „Érezhető, hogy a vezetőség más módszerekkel dolgozik, filozófiájuk pedig tökéletesen összhangban van azzal, amit mi itt Melbourne-ben évek óta csinálunk. A Formula-1 motorsporteseményből szórakoztató márkává akar válni, és pontosan erre a váltásra van szüksége. Óriási lehetőségek rejlenek még benne, szóval nagyon elégedett vagyok jövőképével és optimizmusával.”

Úgy tűnik, a Liberty Media módszerei egy szezon alatt gyümölcsözni kezdtek, hiszen az Ausztrál Nagydíjra tíz éve nem fogytak olyan jól az elővételes jegyek, mint idén. „Hét héttel az esemény előtt erősebbek vagyunk, mint az utóbbi egy évtizedben bármikor” – árulta el az ausztrál.

Az Ausztrál Nagydíjig még bő öt hetet kell várnunk, ami a szokásostól kicsit később fog elrajtolni.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: