Sérült autóval nyerte a Magyar Nagydíjat Sebastian Vettel: a fedélzeti kamerás felvételeken látszott, hogy balra kell kormányoznia, ha egyenesen akarja tartani az SF70H-t. A probléma különösen bokszkiállása után vált súlyossá – Kimi Raikkönen utol is érte őt, és Lewis Hamilton szintén vészes közelségben járt, a német ezért köszönetet mondott hátvédként játszó csapattársának.
„Már akkor éreztem, hogy valami nincs rendben, amikor letettük az autót a rajtrácsra. A bokszból kivezető körön még minden rendben volt, amikor viszont a csapat leejtett az emelőről, a kormány már nem állt egyenesen” – árulta el az ESPN-nek Vettel, hogy a probléma a rajtrácson alakulhatott ki, és teljes futamára hatással volt, igaz, eleinte nem hátráltatta: „A rajt megvolt, azután pedig rögtön érkezett a safety car. Az első éles körökben éreztem, hogy nincs rendben, de csak kis hatása volt, csekély mértékben állt el.”
A versenyzőnek muszáj volt óvatosan vezetnie, hogy a probléma ne súlyosbodjon: „A rádión megvitattuk a dolgot, és azt mondták, kerüljem a rázóköveket, amire ekkor már figyeltem. Olyan pályán azonban, ahol szinte minden kanyarban a rázókövekre hajtasz, nyilván rányomja a bélyegét a teljesítményedre. A második etapban pedig arra is ügyelnem kellett, hogy a futam végére legyen elég gumim, ha bármilyen probléma adódna. Csapatként nagyon jó tempónk volt a versenyen, Kimi a táv nagy többsége alatt gyorsabban tudott menni, mint én.”
„Természetesen kissé vissza kellett fognom magam, de nincs arról szó, hogy annyival gyorsabb lehettem volna. A végén tényleg teljes gázzal mentem, mögöttem pedig feltorlódott a sor. Szerencse, hogy ezen a pályán nem könnyű előzni, de nem hibázhattam. Mindent összevetve trükkös verseny volt a lekörözések miatt, amelyeken nem volt egyszerű áthámozni magam” – összegezte Vettel, hogy szezonja negyedik győzelme nem volt sétagalopp.