Cyril Abiteboul, a Renault technikai igazgatója a saját csapata nullázását katasztrófaként élte meg, ám nagyon elégedett volt a Red Bull pilótáinak produkciójával, Verstappen egészen remekül vezetett, ameddig le nem robbant az autója, Ricciardo pedig a 10. rajthelyről megnyerte a futamot.
A gyári Renault kevésbé volt szerencsés, Palmer autója egész hétvégén rendetlenkedett, míg végül a 7. körben fel kellett adnia a versenyt motorhiba miatt. Nico Hülkenberg az ötödik helyen haladt, amikor találkozott a fallal az egyik kanyarban és a jobb első felfüggesztése kitört a 25. körben. Az istálló a 6. helyért harcol az összetettben, ez a nagydíj nem tett jót az esélyeiknek.
„A kettős kiesés a legrosszabb, ami történhet a csapattal mind a verseny, mind a világbajnokság szempontjából. Ki kell vizsgálnunk, milyen technikai hiba hátráltatta Jolyont és Nicót, hogy nem sikerült jobb helyet kiharcolniuk már a rajtrácson sem. Nagyon szokatlan és eseménydús versenyt láthattunk, a magunk részéről mindent megteszünk, hogy idén ez legyen az egyetlen kettős kiesésünk” – nyilatkozta Abiteboul.
„Az egyetlen pozitív dolog, hogy egy Red Bull autó végzett a dobogó tetején, ami egy ilyen pályán, mint Baku, egy igazán nagyszerű jutalom a rengeteg erőfeszítésért, hogy a partnereink számára is extra lóerőket biztosítsunk” – dicsérte a Red Bullt és ezzel együtt a fejlesztett Renault-erőforrást a technikai igazgató.
Azért nem dőlhetnek hátra, mert Verstappen kiváló helyről motorhiba miatt állt ki, Jolyon Palmer alatt pedig a hétvége során két különböző Renault motor is megadta magát. Hülkenberg csak magára lehet dühös, mivel neki technikai gondja nem volt, az események későbbi alakulását tekintve a második, maximum harmadik helyet elérhette volna a leintéskor.