A ’80-as években Jonathan Palmer sem volt top-pilóta, de azért vitte valamire. Legjobb F1-es eredménye egy negyedik hely volt, összesen 14 pontot szerzett pályafutása során és egy kvázi bajnoki címmel is büszkélkedhet. 1987-ben ugyanis kiírták a nem-turbó motorral versenyző pilóták számára a Jim Clark Kupát, amit Palmer megnyert Tyrrelljével.
Fia, Jolyon Palmer tavaly mutatkozott be a Formula-1-ben a gyengélkedő Renault-val nem nyújtott maradandót, inkább baleseteiről lett híres. Idén Nico Hülkenberg csapattársaként elképesztően elmarad a német márkatárstól mind az időmérőkön, mind a versenyeken. Egyetlen pontot sem szerzett idén eddig, Hülkenberg pedig rendszeres vendég a 6-8. hely környékén.
Jolyonnak össze kell szednie magát, mert a Renault türelme is látványosan fogy vele szemben. Kanadában a pontszerzést tűzte ki célul. „Kanada is utcai pálya, mint Monaco, de sokkal több előzési lehetőségünk van. Az időjárás nagy kérdőjel, a múltban sok esőversenyt rendeztek itt. Idén sokkal versenyképesebbek lehetünk, de az autóban rejlő lehetőségeket maximalizálnunk kell, úgy fogjuk nyomni, ahogy csak lehet” – nyilatkozta Jolyon Palmer.
„Nagyszerű érzés ezen a pályán vezetni, különösen figyelni kell, hogy a kanyarkijáratok jól kijöjjenek, hogy a hosszú egyenesekre jól készüljünk fel. Aztán ott van még a Bajnokok Fala, ahol sokat nyerhetsz, vagy veszíthetsz, akár a versenyt is, ha a falnak mész. Monaco jó gyakorlás volt, jó versenyt futottunk, remélhetőleg erre építhetünk is. Itt, Montrealban is hasonló a történet, új autók, szélesebb gumik, amik jelentősen megnehezítik a dolgunkat, még közelebb leszünk a falhoz” – zárta mondandóját a brit pilóta, akinek sürgősen bizonyítania kell, ha meg akarja tartani ülését a Renault gyári csapatánál.