A Red Bull saját tulajdonában lévő csapattal csak a Forma-1-ben indul (ott kettővel is), azoknak a sorozatoknak azonban se szeri, se száma, ahol egy-egy csapatot, vagy pilótát szponzorálnának – nem beszélve egész bajnokságok támogatásáról. Van egy terület azonban, ahol az energiaitalosok nem képviseltetik magukat: ez Hosszútávú-világbajnokság és annak kirakatversenye, a Le Mans-i 24 órás. Az egynapos viadal minden tekintetben kihívás, ezért meglepő, hogy az extrém dolgok iránt érdeklődő Red Bullt eddig nem hozta lázba.
Amikor a spanyol El Confidencial című lap rákérdezett Helmut Markónál, az energiaitalosok tanácsadójánál, hogy lehet-e a Red Bullal számolni Le Mans-ban a közeljövőben, így válaszolt: „Számunra a Forma-1 az elsődleges. A hosszútávú versenyzés költségei nagyon magasak, ráadásul a valóság az, hogy csak egy verseny emelkedik ki a többi közül, és csak ez az egy tart számot érdeklődésre a média és összességében a nyilvánosság részéről.”
Az egykori F1-es pilóta nemrég a Red Bull sportágból való kiszállását lebegtette meg a sajtóban, azonban kihangsúlyozta, teljes gőzzel dolgoznak azon, hogy még idén odaérjenek a dobogó legfelső fokára. „A célunk ugyanaz, különben nem tennénk ennyi erőfeszítést érte. A motor azonban még mindig problémát jelent számunkra. Az első négy versenyt követően a Ferrari tűnt a favoritnak, Barcelonára viszont a Mercedes is ledolgozta hátrányát.”