„Állatira fogom nyomni, hogy pontokat szerezzek. Ausztrália kissé csalódást keltő volt, mivel sokkal jobban is szerepelhettünk volna, tekintve az autó nyers tempóját. A forgalom miatt is sokat vesztettünk, valamint a gumistratégiánk sem volt éppen a segítségünkre. Úgy fest, a középmezőnyben vagyunk, néhány rivális hajszálnyival még előttünk jár, de elérhető távolságban. Sanghaj nagyon különbözik az Albert Parktól, meglátjuk, mi történik” – kezdte nyilatkozatát Nico Hülkenberg.
„A pálya leghíresebb része a soha véget nem érő első kanyar, kombinálva rögtön a másodikkal. Nagyon cseles kanyar, könnyen el tudod mérni túlságosan forrófejűen, különösen az időmérőn. Ráadásul ez a kanyar zabálja a bal első abroncsot. Nagyon gyorsan vetődsz be a kanyar elején, majd folyamatosan lassulsz le. Korábban a gumikímélés nagyon nehéz meló volt, mert a 13-as kanyar egy másik hosszú jobbos, ez a rész rengeteget kivesz a gumik élettartamából” – folytatta a pálya elemzését a német pilóta.
„A pálya többi részén minden megtalálható, ami csak lehetséges, a lassú kanyartól a nagy sebességig. Emiatt az autó legjobb egyensúlyát megtaláló beállítást igen nehéz kihozni. A fékekre is figyelni kell, mert a hosszú egyenes után nagyon le kell fékezni és azt a fékezési pontot megtalálni nem éppen könnyű” – így a Renault német versenyzője.
Hülkenberg otthon érzi magát új istállójánál, egy nagy kaland kezdetének érzi jelenlegi helyzetét, aminek nagyszerű már a részese is lenni. Mindenki együtt dolgozik és Hulk szerint a jövőben nagy csúcsokat hódíthatnak meg a csapattal.