A brit vállalat alkalmazott technológiai ágazata lehet az elektromos együléses sorozat akkumulátor-beszállítója a 2018-2019-es szezontól. A bemutatkozó kampány során minden csapatot ők láttak el motorokkal és inverterekkel.
A McLaren új csapatfőnöke, Zak Brown minél nagyobb részt szeretne vállalni a sorozatban, akár ilyen, akár olyan formában, de azt nem részletezte, hogy ez pontosan mit takarna. „Nagyszerű, hogy vezető szerepet tölthetnénk be és megmutathatjuk, hogy erre is alkalmasak vagyunk. Keressük a lehetőséget, hogy még inkább bekerüljünk a Formula-E sorozatba” – nyilatkozta Brown.
„A tervek már az asztalon hevernek, hogy indítsunk egy csapatot, vásároljunk egyet, esetleg együttműködjünk egy már meglévő istállóval, aminek továbbfejlesztett technológiákat szállíthatunk a sorozatban. Az akkumulátorokon túl is gondolkodunk” – vázolta az elképzeléseket a McLaren csapatfőnöke.
A Formula-E a harmadik szezonjánál jár. Máris olyan gyártókat vonzott magához, mint Jaguar, Renault, Audi, BMW, DS, vagy a kicsit kevésbé ismert Mahindra, NextEV és Venturi. Az Audi már a kezdetek óta jelen van, a BMW pedig az Andretti istálló partnere és állítólag a 2018-2019-es szezon erőátviteli beszállítója lehet. Nemrég az F1-es világbajnoki címvédő Mercedes is tervezgette a Formula-E sorozatba való belépést, de végül úgy tűnik, abból nem lesz semmi.