1. Beleszólhat-e a Red Bull? Az energiaitalos csapat nem először választott alternatív stratégiát az időmérőn: Q2-es gyorskörüket szuperlágy abroncson teljesítették, így 14 órakor ezen a keveréken kell rajtolniuk, míg a többieknek ultralágyon. Bár a kvalifikáción látott nyolc tizedes lemaradás óriási különbség, elnyújtott első etapjukkal okozhatnak meglepetést.
2. A negyedik hely is nyitott a bajnokságban. Ricciardo harmadik pozíciója már biztos, Vettelt azonban csupán 5 ponttal követi Verstappen. A 19 egység lemaradásban levő Raikkönen is hozhatja ezt az eredményt, habár neki győzelemre és még egy nagy adag szerencsére lenne szüksége. Igaz, ez a bajnoki pozíció általában nem szokta izgalomba hozni a pilótákat, a Red Bull részéről azonban újabb csattanós pofon lenne a Ferrarinak, ha mindkét autóval megelőznék őket.
3. Pontokkal búcsúzhat Felipe Massa és Jenson Button. Mindketten utolsó nagydíjukra készülnek, a brazil a 10., a brit a 12. rajtpozícióból indul.
4. Alonso a 10. lehet a bajnokságban. A spanyol egy dobogóval akár Hülkenberget is megelőzheti, de inkább a mögötte levő versenyzőkre kell figyelnie: Massa csupán 2, Sainz 7 pontra van lemaradva tőlük. Ha a negyedik helyre azt mondtuk, aligha hozza izgalomba a pilótákat, a 10.-re ez fokozottan igaz: Alonso azonban tavaly mindössze 17. lett a pontversenyben, egy top 10-es eredmény kiváló bizonyítéka lenne a McLaren fejlődésének és a versenyző nem kopó képességeinek.
5. A Force India megszerezheti legjobb eredményét a Formula-1-ben. Nagy balszerencsének kell történnie, hogy ne a silverstone-i székhelyű istálló legyen a negyedik az összetettben, a Williamsnek harmadik-negyedik helyre lenne szüksége, miközben Perez és Hülkenberg nullázik.
6. Ki lesz az utolsó a csapatok között? A Sauber és Manor is szeretné elkerülni ezt a helyezést, utóbbi istállónak azonban nehéz a helyzete: kilencedik helyet kell elérniük, hogy meglegyen a bajnokság 10. pozíciója, és a vele járó milliók.