A legkülönbözőbb kérdésekre kellett választ adnia Lewis Hamiltonnak és Nico Rosbergnek az Abu Dhabi Nagydíj szokatlan menetrend szerint zajló sajtótájékoztatóján: mivel az esemény második részére csak ketten voltak hivatalosak, az újságíróknak lehetőségük nyílt alaposan kifaggatni őket. Arról is megkérdezték a Mercedes-pilótákat, melyik volt idei legjobb és legrosszabb futamuk – kihagyva a számításból a balszerencsét, és kizárólag a versenyzői teljesítményt tekintve. Hamiltonnak, aki így nem említhette műszaki hibáit, nem igazán jutott eszébe ilyen futam.
„Segítenének abban, hogy milyen rossz versenyeim voltak? Biztos, hogy voltak ilyenek, de nem jut… Tényleg, nem akarok nem beszélni a rosszakról, de szükség lenne egy kis segítségre, hogy emlékezzek” – törte a fejét Hamilton, mire beugrott neki néhány: „Szingapúr, ott volt Baku… De az sem volt óriási kisiklás, a motorbeállításom rakoncátlankodott. Fontos, hogy próbáljak emlékezni a negatívakra, mert az ilyenek segítenek, hogy jobban értékeld a győzelmeket.”
„Biztos vagyok benne, hogy voltak… Például ott volt Japán, ahol szörnyen rajtoltam, mint sok más versenyen is. De ennek ellenére mindig nagy küzdőszellemmel harcoltam, amire, úgy érzem, büszke lehetek, ha sikerül befejeznem a versenyt, mert mindent beleadtam” – vonta le a következtetést Hamilton, hogy azok a futamok sem nevezhetők gyengének, ahol a rajtnál pozíciókat bukott, és emiatt gyakran a győzelem is elúszott. „Az egyik kedvencem Monaco volt, nehéz körülmények között vezettünk az esőben, amikor pedig felszáradt, Daniel előtt kellett maradnom, aki komoly kihívó volt. Igazán élveztem azt a csatát.”
Rosberg leegyszerűsítette feladatát, és csak jó versenyeire koncentrált – valószínűleg ennek kapcsán jegyezte meg az utána következő Hamilton, hogy ő nem akarja elodázni a gyengébb szerepléseket: „Ha nem gond, csak a legjobbakba mélyednék bele, azokat jobban szeretem. Az egyik csúcspont kétségkívül Szingapúr volt, mivel ez a hétvége fontos szerepet játszott a szezon alakulásában, és pont úgy ment, ahogy szerettem volna. Az időmérőn és futamon is nyomást helyezett rám a Red Bull, mégis sikerült nyernem. Szívesen gondolok vissza rá” – mondta a német pilóta.