Magnussen autója egy szokatlan üzemanyagszivárgás miatt kapott többször is lángra, s a Renault szerelőinek negyed órába telt, mire elhárították a veszélyt. Az eset a bokszutcában történt, így a segítség hamar megérkezhetett, s most már a pilóta is viccesen gondol vissza a történtekre.
„Számítottunk rá, hogy meleg lesz Sepangban, de nem hittük volna, hogy ennyire! A csapat remek munkát végzett a tűzoltással, majd pedig az autó rendbe hozásával a délutáni edzésre. Én az egészet úgy éltem meg, hogy szóltak a rádión, hogy ugorjak ki az autóból, és nem is kellett kétszer mondani! Délután legalább tudtunk körözni egy kicsit, szóval legalább nem kellett teljesen kukába dobnunk a napot. A kezdeti beállításokkal még kicsit nagy volt a túlkormányzottság a kanyarbemeneteknél, de tudjuk, hogy merre akarunk haladni tovább.”
Persze napjainkban bármilyen baleset is történik, óhatatlanul mindig felmerül a kérdés: ha a pilóta feje körül ott tornyosulna a repkedő alkatrészektől megóvni hivatott halo, amely biztonsági elemet 2018-tól kötelezővé szeretne tenni az FIA, vajon akadályozta-e volna Magnussent abban, hogy ugyanilyen gyorsan kiugorjon a lángoló autóból?
„Elképzelhető” - felelte erre a kérdésre. „Én még nem próbáltam ki a halót, szóval nem én vagyok a legjobb személy ennek megválaszolására. Talán mások meg tudnák mondani, hogy azzal együtt is képesek lennénk-e ugyanilyen gyorsan kiszállni. Véleményem szerint viszont öt másodperc hezitálás túl sok, amikor az autónk lángokban áll. És nem akarunk öt másodpercig ezzel bajlódni, szóval ez tényleg érdekes kérdés.”