A McLaren versenyigazgatója szerint közös cél, hogy csökkentsék a súlyos sérülések veszélyét a sportban, azonban a Halónak is vannak kockázatai, amelyeket fel kell térképezniük és alaposan ki kell vizsgálniuk. Ehhez további tesztek szükségesek, 2017-ig pedig már nem áll elég idő rendelkezésükre ahhoz, hogy erre lehetőségük legyen.
„Mindenki növelni akarja a biztonságot a Formula-1-ben, és nagyon okos dolog, hogy mindannyian együtt dolgozunk a megoldásokon” - nyilatkozta Boullier. „Vegyük például a Halót. Mindenki hozzájárult a maga részével ehhez a fevédőhöz. Fontos, hogy leüljünk, és kielemezzük, ha három versenyzőből - akik kipróbálták - kettőnek nem tetszik. A töréstesztek eredményeit és minden releváns információt össze kell gyűjtenünk, hogy konstruktív és racionális megbeszéléseket folytathassunk.”
„Ha ezeket az információkat nem kapjuk meg (időben), akkor a legjobb, ha elhalasztjuk a bevezetését. Négy tesztkör egyszerűen nem elég. Fontos, hogy felderítsük, milyen problémákat hozna magával a Halo bevezetése - például a korlátozott látási viszonyokat. Óvatosnak kell lennünk a döntéseinkkel, még akkor is, ha a Formula-1 soha nem lehet túl biztonságos.”