Hosszadalmas huzavonát követően a Red Bull mindkét gárdájának biztossá vált 2016-os indulása, de amíg a Milton Keynes-i alakulat marad a Renault-erőforrásoknál, a Toro Rosso Ferrarira vált - azokra a motorokra, melyeket 2007-től 2013-ig használták Faenzában (na és persze a világ versenypályáin). Az olasz mérnököknek azonban most kell először a maranellóiak V6-osát belegyömöszölniük a régóta tervezés alatt álló STR11-esbe.
A Motorsport.com információi szerint kevesebb, mint két hónappal a bemutató előtt úgy döntöttek a Toro Rossónál, hogy megnövelik az STR11-es tengeyltávját, mivel a Ferrari 059/4-es kódjelű motorjának és váltóművének afféle ékre van szüksége, hogy hozzá tudjon kapcsolódni a mozgási energiát visszanyerő rendszerhez.
A hírek szerint az autó orr-része az STR10-eshez hasonlóan rövid marad majd, de többet csak február végén tudhatunk meg, közvetlenül a 22. és 25. közötti első előszezoni teszt előtt. Addig viszont még vár egy törésteszt is a gárdára, melyet a Milánó melletti Bollatéban fognak végrehajtani, február elején.