Az istálló mind Daniel Ricciardo, mind Danyiil Kvjat autójába az Osztrák Nagydíjon helyezett be új, ötödik erőforrást, emiatt tízhelyes büntetést kaptak, a rajtrácson csak a 15. és 18. kockákat foglalhatták el. Várni lehetett, hogy ilyen körülmények mellett az istállónak a pontszerzésért is meg kell izzadnia. Daniel Ricciardo a mezőnyben egyedüliként a start után 50 körön keresztül pályán maradt, kerékcseréje után pedig szuperlágy abroncsokkal vadászta le kopott gumival köröző riválisait, így ért célba az egyetlen pontot érő 10. helyen.
„Elégedett voltam az autóval a verseny közben. Igyekeztem nyomni a vége felé, ahogyan csak lehet, hogy elkapjam Perezt, de a mögöttem érkező fiúk a dobogóért harcoltak, ezt pedig tiszteletben kellett tartanom” – utalt arra Ricciardo, hogy a lekörözések miatt kénytelen volt visszavenni tempójából. „Az opciós gumikkal boldog voltam, az autó egyensúlya rendben volt. A tizedik hely jó eredmény, tekintetbe véve, honnan indultunk ma. A héten maradok tesztelni, remélhetőleg a rossz előrejelzések ellenére hasznos munkát tudunk elvégezni Silverstone előtt.”
Rajtpozíciójából fakadóan Danyiil Kvjat tűnt esélyesebbnek Ausztriában – ráadásul neki nem kellett öt másodperces büntetést sem leszolgálnia, eltérően Ricciardótól, akinek kedvezőtlenebb rajthelye miatt teljesen le nem töltött hátrasorolása alakult át ilyen szankcióvá –, egészen az első körig, amikor az Alonso és Raikkönen ütközése következtében kialakult kavarodás során Sergio Pereznek ütközött, első szárnya pedig megsérült.
„Igen nehéz volt a mai nap. Az első szárny megsérült a nyitókörben, onnantól pedig a versenyem jelentősen el volt rontva. A karosszériában keletkezett károsodás a teljes futam során hatást gyakorolt az aerodinamikára, emiatt nagyon nehéz volt az autót vezetni. Úgy gondolom, lehetséges lett volna pontot szerezni, ha nincs ez a sérülés. Emiatt dühítő, ami történt” – értékelt a 12. helyezett orosz, aki az előző két versenyen csapattársa előtt tudott zárni.