Ricciardo a 7. helyről rajtolt, de az első kör végén már csak a 17.-en állt, mivel autója rendkívül lassan rugaszkodott el, és már az első kanyar előtt többen is megelőzték. Nem sokkal később csapattársával volt egy hosszabb csatája, aki nem szívesen engedte őt el maga mellett, de a legnagyobb fejfájást mégis Marcus Ericsson Sauberje jelentette az ausztrál számára, akit kétszer is utolért a verseny során.
„A rajtnál bekapcsolt a lefulladásgátló, ami korábban még sohasem történt meg, szóval ennek utána kell járnunk” - magyarázta Ricciardo. „Frusztráló volt, mert ez rányomta a bélyegét a versenyemre, és a forgalomban csak nehezen tudtam előrejutni. Volt egy kis csatám Danyiillel is - nem tudom, hogy túl optimista voltam-e az előzésnél, mindenesetre eltérő stratégián voltunk, de semmi olyan nem történt, amit ne tudnánk letisztázni a megbeszélésen. Alulteljesítettünk ma, de remélhetőleg találunk valamit, amivel jobb eredményért küzdhetünk Bahreinben.”
Danyiil Kvjat versenye 15 körig tartott - a 9. helyen állt, amikor hatalmas füstfelhő kíséretében kilehelte a lelkét a Renault a motorborítás alatt. A csapat meg is erősítette, hogy konkrétan a belső égésű motor ment tönkre.
„Elég nehéz volt ez a hétvége, nem teljesen olyan, amilyet szerettünk volna” - mondta az orosz, aki nem könnyű időszakban érkezett a bajnokcsapathoz. „Egyszer csak rengeteg füstöt láttam kijönni az autóm hátuljából. Még nem tudom biztosan, hogy mi is történt, de a csapat már nyomoz. Nem vagyunk könnyű helyzetben, de erősnek kell maradnunk. A csapat mellett állok, és leszegett fejjel dolgozunk Bahrein előtt.”