Maga a Mercedes is beismerte, hogy gumikezelés terén veszített a legtöbbet Sepangban: Sebastian Vettel Ferrarija jól bánt az abroncsokkal, így csak kétszer kellett kiállnia, míg a legyőzött Lewis Hamiltonnak és Nico Rosbergnek háromszor. Vélemények szerint a sepangi forróság kedvezett az SF15-T-nek, amely a normál hőmérsékletű helyszíneken elveszíti majd ezt az előnyét.
„Lehet, hogy a körülmények szerepet játszottak Malajziában, ahol nagy forróság volt, ez pedig kedvezett nekünk, de azt gondolom, hogy ha Melbourne-ben mögéjük kerültünk volna az elején, akkor nem húztak volna el annyira” – mondta Kimi Raikkönen, aki szintén megcsillogtatta Sepangban a Ferrari remek tempóját, egy defekt után a mezőny legvégéről a negyedik helyig zárkózott fel.
„Nyilvánvaló, hogy minden pálya, minden körülmény, minden szerepet játszik, de ez nem vesz el abból, hogy nagyon erős csomaggal rendelkezünk” – jelentette ki a finn világbajnok, aki ennek ellenére elismerte, csapatának még van hol fejlődnie, elsősorban az időmérőkön.
„Tudjuk, hogy nem vagyunk pontosan olyan gyorsak, mint ők – legalábbis egy körön –, de dolgozunk rajta, és ahhoz képest, hol hagytuk abba az előző évet, és hol kezdtük el ezt, egy nagy lépés történt. A csapat a helyes dolgokat csinálta, jó irányba haladunk, és apránként megpróbálunk felzárkózni a Mercedesre. Habár Sebastian nyert, tudjuk, hogy fejlődnünk kell bizonyos területeken” – ismerte el Raikkönen, akit az espnf1.com idéz.
#
Egyedi külsővel és ajándékokkal is elérhető mostantól a Száguldás és Cirkusz 2014-2015. Az évösszefoglaló-beharangozó könyvet megvásárlóknak Monster Energy csomagot küldünk és egy nyereményjátékban is részt vesznek. További részletek.