A három „kicsi” azzal érvel, hogy ez biztosítaná hosszabb távú életben maradásukat az F1-ben, a „nagyok” viszont elvetették az ötletet, mondván, már jelenleg is megosztanak bizonyos alkatrészeket a csapatok egymás között, így szerintük felesleges és túlzó lépés lenne ennek mértékét kiterjeszteni. Érvelésükben a Haas példáját is felhozták, melynek F1-es debütálását nagyban megkönnyítheti, hogy az autó bizonyos elemeit a Ferraritól kapják készen.
A Force India, a Sauber és a Lotus hármasa viszont ezt az érvet nem tudja elfogadni, mivel ők a saját bőrükön érzik, hogy az F1-ben való szereplés költségei az utóbbi időben olyan szinten megemelkedtek, hogy számukra a helyzet lassan tarthatatlanná válik, és félő, hogy a közeljövőben hasonló problémák fenyegethetik őket, mint a Marussiát vagy a Caterhamet. Ők ezért érthető módon keresnék a megoldást a költségek drasztikus csökkentésére, és tovább lobbiznak az FIA-nál és Bernie Ecclestone-nál a „magautók” bevezetéséért, melyeknek többek között a monocoque váza is egységes lenne.