Elsősorban az istálló egyre nagyobb számú mexikói szponzora miatt vitték a főhadiszállástól ilyen messzire a bemutatót, ami a szó szoros értelmében nem is volt valódi autóbemutató. A mexikóvárosi Soumaya múzeumban felfedett autó ugyanis még a csapat tavalyi, VJM07-es modellje, így a leleplezés elsősorban az új festésre irányult. Az autó külalakja változott a tavalyi évhez képest, a narancssárga és a fekete szín mellett ugyanis ezüstös árnyalatot kapott az orrkúp és az oldaldobozok.
Nem maradt persze észrevétlen, hogy a csapat már az új orrkúpot helyezte fel a tavalyi autóra - azt az elemet, ami a legnagyobb érdeklődésre tart számot ebben az évben is. Az új szabályok után továbbra is megmaradt a vékony, kidudorodó orrvég, de a tavalyi Force India extrahosszú nyúlványánál jóval esztétikusabb lett.
Mint ismeretes, a csapat még nem készült el a 2015-ös autóval, a VJM08-assal, az csak az idei második teszthéten, Barcelonában fog bemutatkozni, míg február 1-jétől Jerezben még a tavalyi modellel dolgoznak majd a pilóták.
A pilótafelállás változatlan maradt: idén is Nico Hülkenberg és Sergio Perez vezeti majd az autót a futamok során, amelyek közé idéntől a Mexikói Nagydíj is csatlakozik.
A bemutató előtt a csapatvezető Vijay Mallya beszélt a várakozásairól, amik mindenképpen magasabbak a tavaly elért eredményeknél.
„A 2015-ös autó a 2014-es továbbfinomított változata a tavaly tanultak alapján. A technológiánkban nagy változást jelent, hogy immár 60 százalékos modellt használunk a kölni szélcsatornában, ami sokkal komolyabb lépés, mint bármi, amit korábban tettünk. Korábban Brackley-ben dolgoztunk, ahol egy 50 százalékos, elavult szélcsatornában fejlesztettük az autónkat. Reméljük, hogy ezzel az új eszközzel a kezünkben a 2015-ös autó képes lesz felvenni a lépést a nagyfiúkkal, mire Európába érkezik a szezon” - mondta Mallya.
„Szerencsések vagyunk, hogy két kivételes képességű versenyzővel rendelkezünk, akik remélhetőleg a mezőny elejére és néhány dobogóig kormányozzák majd a Sahara Force Indiát.”