Most nézzük meg, hogyan festene ez a kimutatás a csapatoknál! Ugyanezt a pontszámítási módszert használtam, de a vizsgált időintervallum rövidebbé vált.
Az ötvenes években elég sok ún. privát résztvevő volt, aki bérelt, vagy akár saját tulajdonú versenyautóval indult. Lehetett az egy Ferrari is, mégsem számíthatjuk a gyári csapat eredményei közé!
Ennek a zavaró hatásnak az elkerülése érdekében 1958-tól vesszük figyelembe a csapatok eredményeit. Abban az évben írtak ki ugyanis először csapatvilágbajnoki, vagy más szóval konstruktőr-világbajnoki címet. Abban az évben rendezték szabályzatilag a "csapat" fogalmát, tehát a nevezéseket is ennek fényében vették figyelembe.
1958-2014/4 | össz: |
Ferrari | 4391,5 |
McLaren | 3580 |
Williams | 2387,5 |
Lotus | 1652 |
Brabham | 978 |
Renault | 867 |
Red Bull | 849 |
Benetton | 834,5 |
Tyrrell | 714 |
BRM | 527,5 |
Cooper | 468,5 |
Ligier | 384 |
Jordan | 274 |
Mercedes | 227 |
March | 189 |
Sauber | 188 |
Matra | 184 |
BMW-Sauber | 176 |
BAR | 145 |
Arrows | 142 |
Toyota | 127 |
Brawn | 122 |
Honda | 104 |
Wolf | 79 |
Shadow | 68,5 |
Vanwall | 57 |
Surtees | 54 |
Alfa Romeo | 50 |
Porsche | 49 |
Hesketh | 48 |
Stewart | 47 |
Force India | 46 |
Fittipaldi | 44 |
Lola | 43 |
Lola | 43 |
Prost | 35 |
Minardi | 33 |
Toleman | 26 |
Jaguar | 26 |
Footwork | 25 |
Toro Rosso | 25 |
Penske | 23 |
Ensign | 19 |
Eagle | 17 |
Dallara | 15 |
BRP | 11 |
Leyton House | 8 |
ATS | 7 |
Maserati | 6 |
Iso | 6 |
Parnelli | 6 |
Rial | 6 |
Onyx | 6 |
Larrousse | 5 |
Hill | 3 |
AGS | 2 |
Zakspeed | 2 |
Theodore | 2 |
Venturi | 1 |
Super Aguri | 1 |
Tecno | 1 |