DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 23. szombat
Egyéb

Egy thaiföldi lány az autórajongók új kedvence

Számtalan autós videó kering az interneten, néhány csatorna pedig fantasztikus számokat ért el a nézettség tekintetében. A kategóriában azonban új kihívó akadt a bájos Jane Jira személyében.

A járművekkel foglalkozó műsorok már a lineáris televíziózás aranykorában, még jóval a YouTube és az egyéb streaming szolgáltatások megjelenése előtt is népszerűek voltak. Ennek függvényében nem meglepő, hogy a tévécsatornákat működtető cégek zöme mai napig rengeteg pénzt áldoz erre a kategóriára, mely az interneten is nagyot fut.

A YouTube felkapott videói között szinte mindig megtalálható valamilyen autós tartalom, főként az olyan csatornáknak köszönhetően, melyek az évek alatt hatalmas rajongótábort szereztek, nézettség tekintetében pedig rengetegen irigyelhetik őket a tévések közül is. Bár a megtekintéseket illetően még mindig a BBC legendás műsora, a Top Gear áll az élen 3,5 milliárdnál is nagyobb nézőszámmal, az internetes felületekre optimalizált Carwow sem panaszkodhat a 2,3 milliárdos szám után.

A feliratkozóknál már kicsit másabb a helyzet, itt a ChrisFix tartózkodik az első helyen, 8,75 millióval, de nincs lemaradva túlzottan a Top Gear, valamint a Supercar Blondie sem. Utóbbi videóit egy ausztrál hölgy, Alexandra Mary Hirschi készíti, aki kiváló példája annak, hogy jelentős igény van a női autós vloggerekre. Többek között ez lehet az egyik oka Jane Jina sikerének is.



A thaiföldi lány még 2013-ban csatlakozott a platformhoz, az utóbbi időben viszont elég sűrűn tölt fel tartalmat, melyek egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek. A megtekintések tekintetében a csatorna már átlépte a 30 milliót, amihez nagy segítség volt, hogy gyakorlatilag naponta kerülnek fel új felvételek. Többségében terepjárók és SUV-k kerültek eddig bemutatásra, de időnként autós kiegészítők, valamint sportautók és használt járművek is felfedezhetők voltak, az alábbi videóban például a Plug-in Hibrid technológiával rendelkező MG HS PHEV került bemutatásra.

A népszerű vlogger csatornáján menetpróbákra általában nem kerül sor, viszont rengeteg szó esik a dizájnról, a műszaki tulajdonságokról és a belső anyagokról is. Az AJI NEW CAR Family eddig ötszáznál is több videót számlál, és 121 ezer feliratkozóval rendelkezik, ám alighanem ez csak növekedni fog a jövőben.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: