Az FCA kezdeményezését ismert személyiségek támogatják. Rákóczi Ferenc rádiós műsorvezető, az Alfa Romeo magyarországi márkanagykövete Facebook-posztban fordult az Alfa Romeo tulajdonosokhoz. Arra kérte az összetartó magatartásáról ismert márkacsalád tagjait, hogy csatlakozzanak a #teddleakulcsot mozgalomhoz, és csak akkor hagyják el otthonukat, ha feltétlenül szükséges.
„Mi azok vagyunk, akik indexelni is meg tudtunk tanulni, úgyhogy ez az otthonmaradás szerintem nekünk már menni fog” – fogalmaz az Alfa Romeo márkanagykövete. Azt üzente a klubéletben és a közösségi médiában egyaránt aktív „Alfásoknak”, hogy fogjanak össze most is. Kövessék példáját, maradjanak otthon, és ezzel közösen lépjenek fel saját, illetve mások egészségének megérzéséért.
Az autós hírek támogatója az Aquaprofit Zrt.
A #teddleakulcsot mozgalom támogatását kérte követőitől Tóth Gabi és Krausz Gábor is. A Jeep magyarországi márkanagykövetei családias hangulatú posztjukban mutatják be, hogy ha kell, ellent tudnak állni a megszokásnak. Ahelyett, hogy útnak indulnának, még ők is szögre akasztják a Jeep kulcsot.
„Tegyünk együtt a közös biztonságért! Se gyalog, se autóval ne menjünk most el otthonról, mert így tudjuk megóvni egymás egészségét” – javasolják. Üzenik mindenkinek: az utak pedig megvárnak, hagyd most a garázsban kedvenc négykerekűdet!
„Ha nem muszáj, most ne ülj autóba se!” – szólította meg rajongóit videóüzenetében Marsalkó Dávid. A Halottpénz együttes frontembere, a Jeep márkanagykövete a #teddleakulcsot kezdeményezés mellé állt. Bízik benne, hogy sokan meghallják, komolyan veszik üzenetét, és otthon maradnak. Ő már letette a kulcsot.
„Összefogás, védelem és erő” mottóval útjára indított #teddleakulcsot kezdeményezéséhez az FCA szeretne megnyerni minél több Fiat, Alfa Romeo, és Jeep tulajdonost, valamint mindenkit, aki felelősen gondolkodik, tenni akar a koronavírus járvány legyőzéséért. A vírus elleni harc érdekében eddig is komoly áldozatok vállaló cégcsoport nem kér sokat. Csupán azt javasolja, márkacsaládjainak tagjai, illetve támogatóik a mostani nehéz helyzetben cselekedjenek meggondoltan.
„Akkor tudunk tovább lépni, a jövőben is élvezni a DolceVitát, a Szabadságot és a Természet adta élményt, ha most otthon maradunk” – emlékeztet mindenkit Krupp Tünde. Az FCA magyarországi marketingvezetője reméli, hogy a #teddleakulcsot kezdeményezés gyorsabban terjed majd, mint az, aminek a megfékezésére kitalálták. Figyelmeztet, rendkívül fontos, hogy mindenki megértse, azzal segítünk a legtöbbet a járvány elleni küzdelemben, ha vigyázunk magunkra és embertársainkra.
Márkanagyköveteivel együttműködve az FCA mindent megtesz azért, hogy a #teddleakulcsot mozgalom megkönnyítse tagjai számára az otthonmaradást. A társaság éppen ezért mostantól rendszeresen új, szórakoztató ötletekkel, elfoglaltságokkal jelentkezik majd közösségi oldalain. Egyúttal felajánlotta segítségét a kórházak, az idős emberek kiszolgálását, ellátását segítő kezdeményezésekhez is.
A tárgyalások, egyeztetések megkezdődtek, a következő lépések megismeréséhez mindenki kövesse a #teddleakulcsot kezdeményezést!
Kövesse közösségi oldalainkat:
https://www.facebook.com/alfaromeo.hu/
https://www.facebook.com/Jeepmagyarorszag/
https://www.facebook.com/Fiat.Magyarorszag/
https://www.facebook.com/Abarth.Magyarorszag/