A közösségi médiában elegendő a termékeket megosztani, nem szükséges egyedi tartalmat készíteni
A közösségi médiában szinte kizárólag egyedi, a célközönséged számára tervezett tartalmak készítésével és megosztásával lehet érvényesülni. Sok vállalkozás számára kimerül annyiban a közösségi média használata, hogy bizonyos időközönként megosztanak egy linket az értékesíteni kívánt termékről. Az oldal felhasználói aktivitása és elérése így folyamatosan alacsony lesz, hiszen nagyon kevés ember kattint rá a bejegyzésekre az érdeklődés hiányában.
Célszerű olyan szórakoztató, oktató és hasznos tartalmakat készíteni a közösségi média felületekre, amelyek iránt nagy valószínűséggel érdeklődhetnek a potenciális ügyfelek. Azok a tartalmak képesek a legnagyobb forgalmat hozni, amelyek az érzelmekre hatnak, és párbeszédeket, kommenteket generálnak.
A White Elephant Digital közösségi média szolgáltatása a tervezésben és a kivitelezésben egyaránt professzionális minőséget biztosít.
A nagyobb marketing költségvetés több bevételt jelent
Az online hirdetésekre fordított marketing költségvetés drasztikus növelése nem feltétlenül jelent nagyobb bevételt a vállalkozások számára. A költségvetés növelése helyett sokkal célravezetőbb a hirdetésekben található tartalmak megfelelő minőségének biztosítása.
A siker elsősorban a célközönség meghatározásán és az alkalmazott kommunikáción múlik, nem pedig a megjelenések mennyiségén. A hirdetések kezelése és a további online marketing feladatok folyamatos optimalizációt igényelnek, hogy minél több potenciális ügyfél elérhetővé váljon.
A kép szerepe kevésbé fontos a hirdetésekben
A vizualitás napjainkban fontosabb szerepet játszik az online marketingben, mint valaha. A Google és a Facebook vizuális hirdetéseiben a képek legalább akkora jelentőséggel rendelkeznek, mint a hozzájuk tartozó marketing szövegek.
Az interneten a felhasználók hatalmas mennyiségű információval találkoznak, amelyek között folyamatosan szelektálnak. Maximum 1-2 másodperc alatt már meg is születik a döntés arról, hogy érdekeltek-e az adott tartalom megtekintésében, vagy inkább tovább görgetnek más lehetőségek után kutatva.
Pontosan emiatt szükséges, hogy a hirdetésekben használt képek az átlagtól magasabb vizuális élményt nyújtsanak, és a felhasználókkal azonnal érzelmi kapcsolatot alakítsanak ki. Ha a felhasználó azonosul a képi világgal, abban az esetben meg fogja tekinteni a hirdetés maradék részét is és ügyféllé válhat.