Sem strandpapucs, sem fürdőruha:
A tipikus strandviselet nem alkalmas autóvezetésre. A strandpapucs például csökkenti a vezető képességét a pedálok kezelésére, az be is akadhat a pedálokba, és megakadályozhatja a gépkocsi vezetőjét a megfelelő reagálásban. A legtöbb európai országban a strandpapucs nincs kifejezetten tiltva, de a strandpapucsban vagy mezítláb vezetés akár büntetést vonhat maga után, mivel az korlátozhatja a lábak szabad mozgását. A járművezetőknek mindig olyan ergonomikus lábbelit kell viselniük, amelyben megfelelően tudnak vezetni. A meztelen felsőtesttel való vezetés során (az Európai gépjármű Bizottság Alapítványa szerint a járművezetők 25 %-a így vezet) a biztonsági öv felhorzsolhatja a testbőrt. A jármű belsejében lévő hőmérséklet csökkentése érdekében a SEAT Műszaki Központja azt javasolja, hogy a légkondicionáló bekapcsolása előtt nyissa ki az ajtókat és az ablakokat egy percre, hogy kiszellőztesse a belső teret.
Az utasok száma feleljen meg az ülések számának:
Még ha az utazás távolsága csupán néhány kilométerre tehető, az ülések számánál több embert szállítani veszélyes, mert valamelyik utasnak nem jut biztonsági öv, vagy a gyermekek esetében gyermekbiztonsági rendszer.
A járművezetőknek szükségük van megfelelő folyadékra is:
Bár kimondottan nem tiltott, vezetés közben az étkezés és az ital fogyasztás, az néha a figyelem elterelődését okozhatja. Természetesen az fontos, hogy az ember megfelelő mennyiségű folyadékot igyon, amikor a hőmérséklet hirtelen megemelkedik. Egy nagy-britanniai tanulmány azt mutatta ki, hogy a kiszáradt gépkocsivezető ugyanazokat a hibákat követi el, mint a 8 pohár bort elfogyasztott járművezető. Ezért az a legjobb az, ha az ember indulás előtt, és az utazás alatt is rendszer időközönként iszik vizet. Ezen túl az olyan vezetőt segítő eszközök, mint például a fáradtság érzékelő, elemzik a gépkocsivezető viselkedését, és javasolják, hogy mikor szükséges szünetet tartani.
A nem megfelelő testtartás:
Tipikus látvány meleg napokon a közutakon, hogy valaki úgy vezet, hogy kiteszi a könyökét a gépkocsi ablakán, pedig ezt el kell kerülni. Először azért, mert csökkenti a járművezérlő képességet a gépkocsi irányítására, mivel nincs mindkét keze a kormánykeréken. Másodszor azért, mert ütközés esetén súlyos sérülés következhet be. Egy másik rendkívül kockázatos testtartás az első ülésen ülő utasok esetében az, hogy a lábukat felteszik a műszerfalra. Ilyenkor baleset esetén az első légzsák nemcsak hogy nem fogja megfelelően megtartani az utast, hanem akár testi sérülést is okozhat.
Strandtörölköző, napszemüveg, fényvédő ... és vezetői engedély:
Bármennyire is lazán szeret Ön utazni, ügyeljen arra, hogy mindig Önnél legyenek a személyazonosító okmányai. A legtöbb európai országban, ha valaki vezetői engedély nélkül vezet, az büntetést von maga után.
Fordítson elég időt arra, hogy megtalálja a legjobb parkolóhelyet:
A parkolás közvetlenül a strand közelében néha rémálom lehet, de próbálja meg nem felidegesítenie magát. Ne feledje, hogy a kürtöt csak a baleset megakadályozására használhatja, nem pedig a bosszúsága jelzésére. Miután talált egy parkolóhelyet, az olyan vezetői segédprogramok, mint a Park Assist, a kormánykerék automatikus forgatásával segítenek Önnek könnyebben beállni a parkolóhelyre. Mindig győződjön meg arról, hogy arra kijelölt területen parkol, mert a homokon vagy a védett területeken való parkolás komoly büntetést eredményezhet.
Nyári slágerek:
A SEAT az első autóigyár a világon, amely a Shazam alkalmazást beépíti az autóiba annak érdekében, hogy az bármelyik nyári slágert beazonosítsa. De ha túl magasra állítja a hangerőt, akkor azt kockáztatja, hogy nem hall más hangokat, mint amilyen például egy mentőautó szirénája, vagy egy másik jármű kürtje, ami veszélyes, és akár pénzbüntetéssel sújtható.