Fernando Alonso visszatér a Formula-1-be, saját csapattal, Honda-motorral:
Ennek akár még némi valóságalapja is lehetne, hiszen a spanyol – aki tavaly szállt ki a száguldó cirkuszból – sosem zárta ki, hogy egyszer visszatérhet az F1 világába, ráadásul a héten még tesztelni is fogja Bahreinben a feljavuló McLarent.
Viszont az a tény, hogy saját csapattal térne vissza, sőt, rögtön kettővel is (!), már nehezen tette hihetővé a sztorit. Különösen, hogy az egyik verzió szerint Alonso egy olyan saját istállóval szállna be a Formula-1-be, melyet a Honda erőforrásai hajtanak majd. A másik kitaláció az volt, hogy a jelenleg a WEC-ben Toyotával induló Alonso a másik japán autóóriást győzte meg, hogy beszálljon az F1-be.
Nico Rosberg is bejelentette visszatérését:
2016 világbajnoka meg sem próbálta a címvédést, ráadásul visszavonulása után azt mondta, hogy ő ezt még egyszer nem tudná végigcsinálni, mivel óriási áldozatokat hozott annak érdekében, hogy felérjen a motorsport-világ tetejére. A Bahreini Nagydíjat követő vlogjában Rosberg bejelentette, 2020-ban visszatér a Mercedesszel a Formula-1-be. Bocs Nico, de ez gyenge volt…
Tassi Attila nem tud elindulni a WTCR szezonnyitóján:
A fiatal magyar versenyző egy baljós üzenetet osztott meg a Facebookon:
„Kedves Ismerősök, Követők, Szurkolók!
A barcelonai tesztelés után technikai hiba lépett fel az autómban. A csapatom mindent megtett az elmúlt napokban, hogy helyrehozzák a hibát, de ma már látjuk, hogy sajnos az autó nem lesz rajtrakész állapotban péntekig, így kihagyni kényszerülök a szezon első versenyhétvégéjét Marrakechben. Habár nagyon el vagyok keseredve, nem igazán szeretnék hozzáfűzni semmit az esethez, megpróbálom elfogadni, kérlek, Ti is tegyetek így. Köszönöm!”
Mire ezt a hosszú bejegyzést elolvastuk, már régen leesett, milyen nap is van ma, így inkább csak annyit mondanánk, hogy sok sikert kívánunk Attilának Marrakeshben, merthogy ott lesz.
A Red Bull felvásárolta a Rich Energyt:
Felröppent a mai napon az az álhír is, hogy a Red Bull felvásárolta az F1-ben újoncnak számító másik enrgiaitalos céget, a Rich Energyt, ezzel együtt pedig a Haas istállóját is, így egy harmadik számú csapatot alapított az osztrák tulajdonban lévő enrgiaital-gyártó. Persze ehhez azért a Ferrarinak is lett volna egy-két szava…