A távol-keleti 4x4 specialista 2015-ben dobta piacra a divatos külsejű, kétszínű fényezéssel is elérhető, sok egyéb tulajdonságában is a Suzuki Vitarára emlékeztető kompakt szabadidő-autóját, amely üde színfolt a piacon.
A modell félidejéhez közeledve megkapta a szokásos ráncfelvarrást. Az átalakulás annyiban érintette az osztrák AVL segítségével kifejlesztett 1,6-os motort és a hajtásrendszert, hogy már megfelel az új környezetvédelmi szabványoknak. A tervezők a frissítéskor valamennyire az autó külső műanyag elemeit is átrajzolták.
A műszerfal és az ülések barnás színű betétet kaptak. Ez exkluzívabbá varázsolja a belteret, ahol már megjelent a hétcolos központi kijelző. Érdemes megjegyezni, hogy mennyit változott a világ: a divatos LCD műszerfal elérhető a kisautókban is, a hagyományos – drágább órás kialakítás – pedig már kezd prémiumhatást kelteni…
A komfortra nem lehet panasz, a hat irányban, motorosan állítható vezetőülés nagyon kényelmes, hátul a 27,5 fokban állítható háttámlák javítják az elhelyezkedést. A csomagtartó mérete az első hajtású kivitelben nem óriási, mindössze 423 literes, ami 1018-ra bővíthető. Az ülések elfektetése után, a pakolásnál gondot jelent a szintkülönbség, ami a 4x4-es változatnál eltűnik.
A Tivoli motorja komoly európai szaktudást tartalmaz, magas fordulaton él, városban 8,5 litert is elfogyaszt, de települések között szerencsére jóval barátibb értékeket produkál. A 128 lóerős fő erénye az, hogy turbófeltöltő nélküli, egyszerű szerkezetű, ez a későbbi értéktartásban nagy pluszpontot jelent.
Műszaki adatok:
Hossz/szél./mag.: 4195/1590/1590 mm
Motor: 1597 cm3, 128 LE/6000, 160 Nm/4600
Gyorsulás (0–100 km/h): 10,7 s
Ár: 5 479 000 Ft (alapár: 5 290 000 Ft)
Tesztautó: WAE Kft.