A 2015. december végén kilenc márkakereskedéssel indult LADA importőr mára 21-re bővítette értékesítői hálózatát, és folyamatosan azon dolgozik, hogy a LADA vásárlók minél szélesebb körű és minél komplexebb kiszolgálásban részesülhessenek a LADA szalonokban. Ennek érdekében kerültek bevezetésre a LADA Plusz kiegészítő termékek. Elsőként a LADA Plusz Garancia, ami a 3 év gyári garancia lejárta után plusz 1 vagy 2 év - akár a gyári jótállásnak megfelelő - fedezeti szintet biztosít az ügyfél igényei szerint kialakítva. Szinte egy időben ezzel került bevezetésre a LADA Plusz Asszisztencia szolgáltatás, ami a nap 24 órájában országosan elérhető az autó mozgásképtelenné válása esetén.
Most pedig a LADA Plusz Finanszírozás bevezetésével az autóvásárlók azonos feltételek mellett, igényeik szerint személyre szabott módon kialakított, kizárólag forint alapú finanszírozással juthatnak hozzá új Ladájukhoz. Az értékesítők nemcsak az igényeknek legmegfelelőbb LADA modell kiválasztásában, hanem személyre szabott finanszírozás (nyílt vagy zárt végű lízing, önerő, törlesztő részlet, futamidő) kialakításában is állnak az érdeklődők rendelkezésére.
„Az a célunk, hogy partnerbankunk, a Merkantil Bank által nyújtott forint alapú részletfizetési konstrukcióinkkal anyagilag még elérhetőbbé tegyük autóinkat az érdeklődők számára. A LADA Plusz Finanszírozásnak köszönhetően a LADA vásárlók egyszerűen és kényelmesen, helyben intézhetik autóhitelüket bármely márkakereskedésünkben. Bízunk benne, hogy - akárcsak a másik két LADA Plusz szolgáltatással – a LADA Plusz Finanszírozással is növelni tudjuk vásárlóink hosszú távú elégedettségét és a LADA márkához való lojalitásukat.”– nyilatkozta Markó Zoltán, a LADA Hungary projektigazgatója.