Európa kedvenc elektromos járműve immár 250 km* megtételére alkalmas egyetlen feltöltéssel, ami 26%-os növekedést jelent az előző modellhez képest, felszereltsége pedig tartalmazza a NissanConnect EV információs és szórakoztató rendszer legújabb változatát az Acenta és Tekna felszereltségi szinteken. Az új információs rendszer nagyot lépett előre a távirányítással működtethető olvasztó funkció, a praktikus kezelhetőség és a szélesebb körű csatlakozási lehetőségek terén.
A film elején a jégbe fagyott LEAF körvonalazódik, a háttérben a lélegzetelállító Skandináv-hegységgel. A 65 mm vastag jég folyamatos olvadásával fokozatosan tűnik elő a teljes pompájában tündöklő 30 kWh-s Nissan LEAF.
Gareth Dunsmore, a Nissan Europe elektromos járművekért felelős vezetője ennek kapcsán elmondta: „Az új 30 kWh-s Nissan LEAF kiválóan mutatja a Nissan kezdeményezőkészségét és innovatív szellemiségét. Folyamatosan arra törekszünk, hogy kitoljuk a zéró-emissziós technológia határait – egyre messzebb megyünk, hogy ügyfeleink is egyre távolabbra jussanak.”
A Nissan LEAF jégtakarójáról egy norvég jégspecialista vállalat, a MR. ICEMAN AS gondoskodott. A cég ügyvezető igazgatója, Jack Stensland így nyilatkozott a feladatról: „Még sosem fagyasztottam elektromos autót, de érdekelt a kihívás, és azt hiszem, az eredmény igazán lenyűgöző lett.”
A film bemutatja az új 30 kWh-s Nissan LEAF megbízhatóságát és ellenálló képességét is, amelyet széles hőmérsékleti skálán, a perzselő 80⁰C-tól a kínzó -30⁰C-ig szigorú teszteknek vetettek alá, hogy biztosan állja a sarat a legszélsőségesebb vezetési körülmények között is. Az olyan embert próbáló körülmények között élő ügyfelek, mint például a Norefjell-hegységben élők számára a Nissan különleges, Skandináv csomagot is kínál, amely többek közt akkumulátormelegítőt is tartalmaz a szélsőségesen alacsony külső hőmérséklet hatásának ellensúlyozására.
A Nissan innovatív 30 kWh-s akkumulátortechnológiájának köszönhetően az új 30 kWh-s Nissan LEAF 26%-kal nagyobb távolságot képes megtenni, maga mögé utasítva ezzel a szegmens többi versenyzőjét anélkül, hogy közben praktikussága és használatósága csorbát szenvedne.