A Tokio-i autó kiállításon ennek első bizonyítéka az S-FR kódjelű, szigorú ábrázatú apróság, ami sárga színével azért némi komolytalanságra adhat okot. Pedig érdemes komolyan venni a trónkövetelőt. A 2480 milliméteres tengelytávra ültetett, 3990 milliméter hosszú, 1695 milliméter széles, 1320 milliméter magas, hátsókerék-hajtásos apróság azért még láthatóan hordoz több prototípusvonást, amin az ígéretek szerint azért finomítanak.
A túl gömbölyű orr és farkialakítás, a maximalista hűtőrács nagy valószínűséggel finomodik, bár összességében a játékautó hangulatot éppen ezek keltik. A formai részletek mögött egyébként mint kiderült a 60-as években gyártott előd, a Toyota Sports 800 állt, és annak modernkori kiadását szerették volna feléleszteni.
A kisautó orrában a modellpalettáról már ismert 1,5 literes, négyhengeres, változó szelepvezérléses 130 lóerős motorocska dolgozik, és a hatos kézi váltóval együtt kellemesen mozgatja a 980 kilós autócskát.