Nulla tesztkilométerrel volt kénytelen nekimenni a szezonnak a Vadkutya család: a nagy fejlesztés, a Skoda Fabia 1,6-os motorja mindössze másfél héttel a nyitóverseny előtt készült el. Ebből kifolyólag Máriapócson előjöttek a technikai problémák, ifj. Nedecki László az elődöntőből már nem jutott tovább. A folytatásban Nyirád előtt sor került egy rövid tesztre, amelyen sikerült beállítani az új motort.
„De Nyirádon sem volt mellettünk a szerencse, hiszen lefogazott a difi, már a Q2-ben véget ért számunkra a verseny” – beszélt ralikrosszos szezonja alakulásáról Kis Vadkutya. „Ezután újra Máriapócsra tértünk vissza, ahol már sokkal gyorsabbak voltunk, és a döntő negyedik helyéig tudtam menetelni. Hosszabb szünet után Ausztriában, a greinbachi pályán mértük össze tudásunkat, ahol szintén jó tempót diktálva, technikai hiba nélkül a negyedik pozíciót szereztem meg a döntő leintésekor” – mondta a SuperTouringCars év végi nyolcadik helyezettje.
De nem csupán ralikrosszban mérkőzött meg a 2024-es szezonban az ifjabb Nedecki: „Nagy lehetőség adódott számomra, a raliversenyek ízébe is jobban belekóstoltam. Csák Alexszel két versenyen álltunk rajthoz, egyik az MRC RallySprint volt, ahol dobogóra is állhattunk. Ezután a Diósgyőr Ralin az RC4 kategóriában vettünk részt, ami teljesen új volt számomra, de folyamatosan tudtam gyorsulni, és nagy örömmel töltött el, hogy életem első ORB-versenyén sikerült abszolút pontot is szereznem!”
Sajnos, ahogy a szezon során, úgy a hétköznapokban sem volt szerencsés Kis Vadkutya: egy kisgyermekmotorral eldőlt, és kiújult korábbi vállsérülése – szezonja így idő előtt véget ért, rehabilitációja jelenleg is tart, a tervek szerint december végén ülhet újra versenyautóba. Miközben a vállában még csavarok vannak, gondolatai 2025-ben járnak: jövőre a teljes ralikrossz-szezont végig akarja futni, amely során mindent megtesz a jobb helyezés érdekében, továbbá bízik benne, hogy a ralis tapasztalatgyűjtés is folytatódik.