Whiting
Még mindig furcsállják a Ferrari motorját
Bár az FIA hivatalosan is közzétette, hogy a mélyebb vizsgálatok alapján is teljesen szabályos az olasz erőforrás, a riválisok még mindig folyamatosan megkérdőjelezik a szisztéma legalitását.
részletekAz FIA-t nem érdeklik a DRS-balesetek
Amikor először, hivatalosan bejelentették, hogy az első két kanyarban is nyitva lehet a DRS Silverstone-ban, többen is aggódtak, hogy komoly csattanások lesznek. Így is történt, de az FIA-t nem érdekli.
részletekVettel: A siránkozó versenyzők miatt van ennyi büntetés
Tüske maradt Sebastian Vettelben az időmérőt követő rajtbüntetése: a szigorúságot szerinte a sok panaszkodásra lehet visszavezetni, amiben minden pilóta sáros. Whiting megmagyarázta, miért született büntetés, amikor épp Ausztriában ígérte meg, hogy a stewardok nem csupán az incidenseket, hanem következményeiket is számításba veszik – Sainz továbbjutása márpedig nem múlott a feltartáson.
részletekKanyarban is lehet használni DRS-t Silverstone-ban
Ilyen még nem volt, mióta kitalálták az állítható hátsó szárnyat 2011-ben: az első két kanyarban nyitva lehet hagyni a DRS-t – a pilóták bátorságán múlik, élnek-e a lehetőséggel.
részletekDurva kerékvetők, az anyagi kár jelentős
Többen is kikeltek a spielbergi pálya rázókövei ellen pénteken. Volt, ahol padlólemez, máshol felfüggesztés vagy első szárny sérült. Az FIA nem változtat, az indoklás pedig elég meglepő.
részletekVeszélyes a francia bokszutca
A Le Castellet-i pálya meglehetősen biztonságos lett az átépítés után, de a bokszutca rengeteg veszélyt hordoz magában több ponton is. Megy a panaszkodás, emberéletek is veszélybe kerülhetnek.
részletekFelülbírálnák a kockás zászlós rendszert
Kanadában az egyik beszédtémát a téves leintés szolgáltatta, ugyanis Winnie Harlow egy körrel hamarabb lengette meg a verseny végét jelző kockás zászlót. Az FIA már az alternatívákon töri a fejét.
részletekMiért vannak még mindig mormoták a Kanadai Nagydíjon?
A montreali hétvége szabadedzésén Romain Grosjean elütött egyet a védett állatfaj képviselői közül. Charlie Whiting versenyigazgató is beszélt a megoldhatatlannak tűnő kanadai mormotakérdésről.
részletekA DTM-balesetek után módosítani kell a Hungaroring bokszutcáján
Nem csengett le komoly nemzetközi visszhang nélkül az a balesethullám, ami a DTM mezőnyét érte utol a hétvégi esős magyar futamon. Charlie Whiting biztonsági módosításokat kér az F1 érkezése előtt.
részletekTörölni akarják a tradicionális pénteki eligazításokat
Nemrég még a rajongóknak próbálták megmutatni, mi történik a versenyzők meetingjén, most Charlie Whiting meg akarja szüntetni a pénteki eseményt – egyszerűen nem látja értelmét.
részletekMég mindig gyanúban a Ferrari
Bár Monacóban hivatalosan felmentették a csalás vádja alól a Ferrarit, az FIA további méréseket végezhet el, mert a rendszer bizonyos részei homályosak maradtak a felügyelők előtt.
részletekDöntöttek a stewardok a Leclerc-Hartley ütközésről
A monte-carlói futam után a versenybírák magukhoz rendelték Charles Leclerc-t és Brendon Hartley-t, akik a nagydíj finisében ütköztek össze. Megállapították, hogy a balesetet a Sauber fékhibája okozta.
részletek