Whiting
Növelhetik a DRS szerepét 2017-től
Az előzést megkönnyítő állítható hátsó szárny már most sem örvend túl nagy népszerűségnek, az F1 döntéshozói azonban azt tervezik, hogy a rendszer szerepének növelésével oldanak meg bizonyos problémákat.
részletekMexikó készül a nagy napra, jön Charlie Whiting
Már 90 százaléka elkészült a mexikói versenypályának, így a helyszín hamarosan készen áll arra, hogy 23 év után idén újra fogadja a Forma-1 mezőnyét – ezt hamarosan Charlie Whiting is megerősítheti.
részletek"Egy nap bevezetik a zárt pilótafülkéket"
Justin Wilson elvesztése ismét felhozta az évek óta köztudatban lévő zárt pilótafülkék témáját - Charlie Whiting szerint elkerülhetetlen lesz, hogy egy napon bevezessék őket az F1-ben.
részletekWhiting: Mexikó meg fogja őrizni régi karakterét
Bár első ránézésre a kanyarok többsége megváltozott, a novemberben visszatérő mexikóvárosi F1-es pálya régi jellegét fogja idézni – állítja Charlie Whiting, aki 20 éve van jelen új versenyhelyszínek születésénél.
részletekExtra tankok – Pletykákat hall Niki Lauda
„Pletykákat hallottam” – kezdte a háromszoros F1-es világbajnok, aki szerint egyes csapatok (vélhetően a Ferrarira is célzott) egy új trükkel próbálják kicselezni az üzemanyag átfolyására vonatkozó szabályokat.
részletekF1-Archív: Lezuhant Coulthard repülőgépe
Schumacher győz Imolában, nehéz helyzetben lévő Pizzonia, magát nyugtató Alonso, visszatérne a Lola, fitt Kovalainen, jöhetnek a büntetőpontok - ezek voltak az elmúlt 15 év F1-es hírei május 2-án.
részletekHamilton tudni akarja, mi történt Alonsóval
Lewis Hamilton a helyszíni értesülések szerint válaszokat követelt Fernando Alonso barcelonai balesetével kapcsolatban a pénteki versenyzői eligazításon Sepangban.
részletekF1-Archív: Halálos fenyegetések Verstappen miatt
Eddie Jordan csapatfőnök kapta őket még 2004-ben, miután nem a ma a Toro Rossóból ismert Max Verstappen apját, Jost szerződtette arra az évre. A holland két évvel korábban az Arrowsnál és a Saubernél is hoppon maradt…
részletekNem jönnek a szigorúbb csapatrádiós szabályok
Az Ausztrál Nagydíj helyszínén újból előkerült a tavalyi év egyik központi témája: a csapatrádiózás szigorítása és az e körül kialakult véleménykülönbségek. Mint kiderült, idén is az előző év végén alkalmazott szabályozás marad érvényben.
részletekMikor derül ki végre, mi történt Alonsóval?
Majd talán egyszer valamikor, de pontos dátumot sajnos továbbra sem tudunk megosztani olvasóinkkal, mivel az F1 versenyigazgatója Charlie Whiting ma elárulta, az FIA nem szabott ki határidőt az ügy kivizsgálására.
részletekKik az F1 legbefolyásosabb emberei? - 3. rész
Legnagyobbak a nagyok között - az Autosport összeállításának utolsó részében azt is megtudhatjuk, bizony tévedünk, amikor Bernie Ecclestone-t nevezzük az F1 első emberének.
részletekA Honda is fejleszthet szezon közben
Egy komplex, s első olvasatra igazságos megoldás született az elmúlt hetek nagy kérdésére: a Hondát épp olyan mértékben illeti meg a szezonközi fejlesztés, mint a három másik F1-es motorgyártót.
részletek