WEC
Jubilált a Toyota a WEC-ben
A hétvégén századszor állt rajthoz a hosszú távú világbajnokságon a Toyota. A jubileumot kettős győzelemmel ünnepelte meg a Toyota Gazoo Racing.
részletekWEC: Csapatutasításos Toyota-siker
Kettős Toyota-győzelmet hozott a portimaói futam, a pole-ból rajtoló Alpine-nak nem volt esélye - az LMP2-ben óriási csata zajlott, a GT-autóknál a Ferrari dominált.
részletekProgram: Ne maradj le semmiről a hétvégén
Formula-1 nem lesz, de IndyCart, Superbike-ot és WEC-t nézhetünk ezen a hétvégén, a Kamion-Eb pedig a Hungaroringen nyitja a szezonját – mutatjuk a menetrendet a tv-közvetítésekkel együtt.
részletekAz Audi Le Mans-i visszatérése kezd formát ölteni
Az Audi a 2023-as szezonban egy elektromos sportautóval tér vissza Le Mans-ba és a sport prototípus versenyzéshez. A sikeres Audi R18 utódja már kezd formát ölteni.
részletekWEC: Győzött a Toyota hiperautója
Ha nem is könnyen, de csak hozta a kötelezőt a Toyota új szörnyetege a spái hatórás viadalon, de az Alpine autója a második helyet elvitte a japánok másik egysége elől.
részletekAlonso elmondta, miért olyan nehéz az F1
A spanyol pilóta jelentős tapasztalattal rendelkezik az autósport különböző kategóriáiban, így pontosan ismeri több széria sajátosságait. Az F1-et a WEC-nél és az IndyCarnál is nehezebbnek tartja.
részletekWEC: Ezt tudja majd a Toyota GR010 HYBRID versenyautója
A TOYOTA GAZOO Racing új korszakba lép a vadonatúj GR010 HYBRID Le Mans Hypercar bemutatásával. A versenygép a 2021 FIA Hosszútávú Világbajnokság (WEC) sorozatban áll rajthoz. Az aktuális világbajnok és háromszoros Le Mans győztes versenyistálló új gyártók versenyzői ellen készül címvédésre, az új generációs utcai hiperautó versenykivitelével, amelyben a TS050 HYBRID hajtáslánc-technológiájának evolúciója dolgozik, és új harci díszben, Racing Hybrid márkázással áll rajthoz.
részletekElképesztően sűrű a TOYOTA GAZOO Racing idei versenynaptára
A Toyota globális motorsport tevékenységét összefogó versenyistálló, a TOYOTA GAZOO Racing küldetése, hogy a világ legkeményebb versenysorozataiban helytállva, és a Toyota legújabb fejlesztéseit a lehető legextrémebb körülmények között tesztelve hozzájáruljon ahhoz, hogy világ legnagyobb autógyártója egyre jobb autókat kínálhasson vásárlóinknak, beleértve a versenykörnyezetben létrehozott termékek fejlesztését, gyártását és értékesítésre történő előkészítését.
részletekEzért hagyta ott két éve az F1-et Alonso
2018 végén egyszer már elköszönt a száguldó cirkusztól a kétszeres világbajnok, aki akkoriban nem érezte vonzónak az F1-et. Azt is elmondta, hogyan érzi magát a visszatérését megelőzően.
részletekÖt hiperautó és két női egység a WEC-rajtlistán
Új kategória, minden eddiginél népesebb LMP2-es és GTE Am géposztály, összesen 33 autó a rajtrácson: közzétették az Endurance-világbajnokság 2021-es idényének nevezési listáját.
részletekAz Alpine a Lotusszal szövetkezve hódítana
Az F1-es bemutatkozását követően a Lotusszal karöltve egyéb versenyszériákban is saját csapatot indítana az Alpine. A Formula-E és a WEC is szóba jött lehetőségként.
részletekA Porsche is visszatér Le Mans-ba
Vonzónak bizonyul a WEC új, az LMH és az LMDh ötvözésével létrejövő kategóriája, az Audi után ugyanis a Porsche is úgy döntött, csatlakozik a Hosszútávú-vb-hez és az amerikai IMSA-hoz 2023-tól.
részletek