Szabályok
„Az élpilóták levegő után kapkodnak – kell ehhez kommentár?”
A korábbi F1-es pilóta, és a GPDA jelenlegi elnöke, Alexander Wurz szerint az új autók visszahoztak valamit abból az időszakból, amikor a sportág népszerűsége a zenitjén járt.
részletekBrawn új aerodinamikai ötlettel állt elő
Ross Brawn egy percet sem veszteget értékes idejéből, és már az unalmas szezonnyitó után azon gondolkozik, milyen szabályokká tehetné izgalmasabbá az F1-et a jövőben.
részletekHamilton sűrűbben akar szabályváltozásokat
Bár jelen helyzetben az ő csapatának csak veszítenivalója van, a háromszoros világbajnok mégis szívesen látná, ha gyakrabban érkezne a mostanihoz hasonló jelentősebb ráncfelvarrás az F1-ben.
részletekTörölték a Verstappen-szabályt, szabad a tánc
Nem volt hosszú életű a tavalyi szezon végén a Max Verstappen miatti panaszokra reagálva meghozott védekezési szabály az F1-ben, Charlie Whiting ugyanis az egyszerűsítés jegyében ki is húzta azt az idei regulák közül.
részletekA szabály, amely garantálta a biztos életveszélyt
A motorsportban ma már minden a biztonság növeléséről szól, ezért nehéz elképzelni, hogy az amerikai stock-car versenyzés kiemelt szervezeteinél még az ezredforduló után is érvényben volt egy olyan regula, amely kimerítette a szándékos veszélyeztetés fogalmát.
részletekAlonso: Végre nem úgy kell vezetnünk, mint a gyerekek
Nem minden F1-es pilóta lehet boldog a tesztek után, egy valamiben azonban egyetértenek: az új autókat felemelő érzés vezetni. Még Fernando Alonso is dicséretre ragadtatta magát.
részletekVilleneuve nagy csatákat vár idén
1997 F1-es világbajnoka alig várja, hogy versenyben is lássa az új autókat - a kanadai szerint valóban kevesebb lesz a bokszkiállás 2017-ben, ám a tartósabb gumik miatt a pilóták is nagyobb agresszivitással harcolhatnak a pályán.
részletekA Red Bull továbbra is megszabadulna a cápauszonyoktól
A 2017-es F1-es szabályok lehetővé tették a csapatok számára, hogy - többnyire nem éppen esztétikus módon - cápauszonyokkal és T-szárnyakkal szereljék fel a gépeket, a Red Bull csapatfőnöke azonban együttműködést vár a csapatoktól azok eltüntetéséért.
részletekBrawn nem sietteti a DRS eltörlését
A január óta hivatalosan az F1 kötelékében dolgozó szakember többször kifejtette már ellenkezését az előzést segítő rendszer iránt, ám úgy véli, itt sem szabad reaktív módon fellépniük.
részletekRosberg: Győzelmek múlhatnak a pilóták fáradtságán
A visszavonult 2016-os F1-es világbajnok egy beköszönés, és néhány nyilatkozat erejéig leugrott a barcelonai gyakorlásra, ahol nagy benyomást tettek rá az új autók.
részletekTényleg nehezebb lesz előzni 2017-ben
Az első barcelonai tesztnap után beigazolódni látszanak az F1-es rajongók és szakemberek félelmei, ugyanis a pilóták nagyon nehezen tudták követni egymást a pályán.
részletekNewey a Flúgos Futamhoz hasonlítja a 2017-es autókat
A Red Bull RB13-as tervezésében a korábbiaknál nagyobb szerepet vállaló Adrian Newey egyáltalán nincs kibékülve a 2017-es autók kinézetével.
részletek