Szárnyak
Mi változott a 2026-os F1-es autókon?
Módosítottak és pontosítottak a hátsó szárnyakra és az aktív aerodinamikára, valamint a padlólemezekre vonatkozó előírásokon: néhány az FIA új fotóin is látszik.
részletekPitwall: Fókuszban a Ferrari
Bearman beugrik, új technikai igazgató a Ferrarinál, szabályosak a szárnyak, Verstappen címe a prioritás a Red Bullnál, kérdőjelek a fejlesztések körül: a hét sztorijai.
részletekÁtszabott Ferrari és kisebb szárnyak – a csapatok fejlesztései az F1-es Olasz Nagydíjra
A kisebb légellenállást biztosító szárnyak mellett is érkeztek fejlesztések Monzába: kiemelkedik a Ferrari, amely jelentősen átalakította az autóját.
részletekKamerákkal ellenőrzi a hajlékony szárnyakat az FIA
Az F1-es Belga Nagydíj pénteki edzésein néhány autóra plusz kamerákat szerelnek fel, hogy lássák, mennyire feszegetik a szabályok határait a csapatok.
részletekBefújt diffúzor és aerorács a MotoGP-ben? Eddig és ne tovább!
Elszabadult az aerodinamikai pokol a MotoGP-ben, amely technikailag ugyan kifejezetten izgalmas, de közben épp a motorversenyzés fő vonzerejét öli ki a sportból.
részletekHova tűntek az előzések a MotoGP-ből?
A legutóbbi Brit Nagydíj az üdítő kivételt jelentette, de tagadhatatlan, hogy az előző évekhez képest sokkal kevesebb pozíciócsere történik a futamokon. Honnan ered az idén fókuszba került probléma?
részletekMiért ennyire kiszámíthatatlan a MotoGP?
Aki az egyik futamon az élbolyban szerepel, a következőn a top 10-be kerülésért harcol: ez lett a trend az utóbbi időben – Miguel Oliveira két fő terület fejlesztéseivel indokolja a változatosságot.
részletek