DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 24. vasárnap

Symonds

Williams: Miért ne lehetnénk másodikak?

Pat Symonds szerint az F1-es istálló célja a dobogó, de ebben benne van az is, hogy előrébb kerülnek - az meglepte, hogy volt, aki már az első tesztnapon felrakta az ultralágy gumikat, de náluk minden rendben halad.

részletek

A pilóták nem lelkesednek az új időmérőért

Egyesek furcsának tartják, másik szerint káosz lesz, van, aki az időzítést nem érti. Kitörő örömmel nem találkoztunk: körkép az F1-es mezőny résztvevőinek véleményéről az új szisztéma kapcsán.

részletek

Senki nem tudja az F1-ben, hogy mi kell az előzésekhez

Fájdalmas igazságról rántotta le a leplet az F1-es mezőny egyik legrutinosabb technikai vezetője, Pat Symonds. A rajongók több előzést akarnak látni, de a sportban senki sem tudja, hogyan lehet ezt elérni.

részletek

Williams: az új aero-szabályokkal hátrányba kerülünk

Pat Symonds szerint a 2017-es módosítások és főleg annak kései bejelentése ismét a nagyobb F1-es istállók malmára hajtja a vizet - a Williams hátrányba kerülhet.

részletek

Williams: Az új időmérő unalmasabb lehet

Valójában nem is a szombat, hanem a vasárnap lehet élvezetesebb az új F1-es kvalifikációs rendszer idei érkezésével, ami a kései bejelentés miatt alaposan kitolt a csapatokkal.

részletek

Amin a Williams változtatott 2016-ra

A lassabb kanyarokban szeretnének gyorsabbá válni, 12%-kal hangosabb lesz a motor és Pat Symonds szerint a stabilitás lesz a legfőbb erényük - ezeken változtatott a Williams 2016-ra.

részletek

Jönnek a kétféle rétegű, gyorsan kopó gumik

A Pirelli az Abu Dhabi Nagydíj után egy teljes napon át próbálgatta 2016-os abroncsait, de a Williams technikai igazgatója szerint a csapatokat év elején még megtréfálhatják a kiválasztott keverékek.

részletek

Vannak rések a Mercedes pajzsán

Így vélekedik a Williams technikai igazgatója, Pat Symonds. A csapatnak ki kell használnia a Mercedes hibáit, emellett viszont azon is dolgoznak, hogy erőből legyőzzék az F1-es címvédőt.

részletek

„Halasszuk 2018-ra a szabályváltoztatásokat”

Pat Symonds, a Williams technikai igazgatója fogalmazta meg ezt a véleményt: szerinte bölcsebb lenne még egy évig gondolkodni azon, egyáltalán milyen irányba akarják mozdítani az F1-et.

részletek

Versenyeket akar nyerni a Williams

Az elmúlt két évben sok dobogós helyezést szerzett a Williams, de győznie nem sikerült. 2016-ban be akarják fogni az F1-et tavaly uraló Ferrari és Mercedes csapatokat.

részletek

25%-kal lesznek hangosabbak az idei motorok

Már számszerűsíteni is lehet, hogy mennyivel növekedik majd az F1-es autók hangja az idén életbe lépő szabályváltozások által, bár Pat Symonds szerint beavatkozás nélkül is javulna a helyzet.

részletek

Bizalmatlanság? „A motort is szétrobbanthatnánk, de nem tesszük”

Érdekes véleményt fogalmazott meg a Williams technikai vezetője, aki szerint a Pirelli indokolatlanul kérdőjelezte meg a csapatok józan ítélőképességét - elvégre más területeken sem vágják saját maguk alatt a fát.

részletek