Sajtóközlemény
A nyilvános WC, az okostelefon vagy a kormánykerék szennyezettebb?
Röpke pár nap, hét alatt mindennapi rutinjaink szerves részévé vált a koronavírussal való szembenézés. Mára már azt is tudjuk, nem csak a levegőben, emberről emberre terjed a COVID-19, de a különböző felületeken is életképes maradhat és fertőzhet a vírus. Így például az autónk külső és belső felületein egyaránt. De hogyan előzhetjük meg, hogy a kocsink hordozóvá váljon?
részletekCsütörtökön a Volkswagen termelése is leáll
A Volkswagen Személyautók márka fokozatosan leállítja gyártói tevékenységét európai gyáraiban. Ez a Volkswagen Group Components gyárait is érinti.
részletekKözel a padka és az árok? Így tart úton a Ford
Néha nehézkes dolog alsóbb rendű úton autózni, ahol az út peremét semmi nem jelzi, és az ember könnyen kisodródhat a padkára, vagy ami még rosszabb, az árokba*. Éjszaka pedig – különösen ott, ahol nincs közvilágítás – mindez kifejezetten nyomasztó tud lenni.
részletekAz új Leon a márka eddigi legjobb fejlesztésű autója
Megérkezett a vadonatúj SEAT Leon, készen áll a kompakt szegmens felpezsdítésére. A vállalat több mint 1,1 milliárd eurót fektetett be annak érdekében, hogy hatékonyabb motorokkal, a következő szintű konnektivitással és vezetési támogatással, nagyszerű dinamizmussal és szemet gyönyörködtető esztétikával rendelkező járműveket hozzon piacra.
részletekA Sauberrel szövetkezik az ABB
Az ABB hivatalos globális technológia partnerként csatlakozott a motorsportra és a gépjárműiparra szakosodott Sauber Engineering AG-hez, a Sauber csoport tagvállalatához. A partneri együttműködés célja, hogy a két fél kiak-názza az e-mobilitásban és a karbonsemleges fejlesztési projektekben rejlő lehetőségeket.
részletekZöld elektromosságra váltanak a Bridgestone gyárak
Márciustól kezdődően már megújuló energiaforrásokból fedezi villamos energia szükségletének 100 százalékát a tatabányai Bridgestone gyár. Az átállásnak köszönhetően a Bridgestone tovább csökkenti az európai CO2 kibocsátását. Ezek az erőfeszítések a cég „Így szolgálunk mi” elnevezésű kötelezettségvállalását szolgálják, amelynek az egyik fő pillére a környezetvédelem.
részletekGolf 8: Megérkezett Magyarországra a digitális forradalmár
A Volkswagen Golf a legsikeresebb európai autó, amelynek hét ikonikus generációjából eddig több mint 35 millió példányt értékesítettek. A nyolcadik generációs, digitalizált, összekapcsolt és intuitív új Golf még soha nem volt ilyen előremutató. Összes kijelzője és vezérlőegysége digitális, hálózatba kapcsoltsága pedig a világon az egyik legfejlettebb. Az újdonság már rendelhető és megtekinthető a Volkswagen márkakereskedésekben.
részletekA Liqui Moly a Formula-1-ben marad
A Liqui Moly meghosszabbítja a Forma 1-es elkötelezettségét, és 2022 végéig szerződést köt a versenysorozattal. A német olaj- és adalékgyártó reklámszalagjai a versenyek felén lesznek láthatók. "Még soha nem kötöttünk meg ilyen médiahatású szponzorációt, mint ez", mondta Ernst Prost, a Liqui Moly ügyvezetője.
részletekGamerek segítik fejleszteni a Ford új versenygépét
Volt már olyan, hogy kedve támadt versenyautót tervezni? A Ford most lehetőséget kínál a gamereknek, hogy részesei legyenek egy kőkemény versenygép megalkotásának.
részletekMagyarországon is debütált a MINI Cooper SE
A nagyvárosokba tervezett, első tisztán elektromos meghajtású MINI, a Cooper SE a héten mutatkozott be Budapesten.
részletekHamarosan indul az új Extreme E versenysorozat
2021 januárjában indul a látványos új off-road versenysorozat, az „Extreme E”, amely a professzionális autósportot elektromos SUV-okkal viszi el a föld legtávolabbi sarkaiba. A sorozat alapító partnere és exkluzív gumiabroncs-beszállítója a Continental.
részletekLátomásból stílusikon, győztesből legenda: a BMW i8 sikertörténete
A jövőbe mutató formanyelv és a hosszú távon fenntartható vezetési élmény úttörőjeként ismert modellpáros sorozatgyártása a végéhez közeledik. A BMW i8 Coupé és a BMW i8 Roadster a világ legsikeresebb hálózatról tölthető sportautójaként vonul be a történelembe.
részletek