Renault
Komoly szakadék a motorok között
Ha ránézünk a Brit Nagydíj időmérő edzésén mért végsebességi adatokra, azonnal látható, hogy a Ferrari és a Mercedes jelentősen ellépett a Renault-Honda duótól. De mi van a partnercsapatokkal?
részletekRenault: Sainz pótlására is fel kell készülni
Még nem dőlt el, hol fogja folytatni Carlos Sainz 2019-ben. A francia gárda nagyon szeretné megtartani a spanyolt, de arra is megoldást kell találniuk, ha a Red Bull visszavenné tőlük őt év végén.
részletekSüllyedő Mercedes, főnixmadár McLaren és Sauber: Így állnak a csapatok 2017-hez képest
Érdemes megnézni, melyik csapat hogy teljesít a 2017-es szezon azonos időszakához képest: a Mercedesnél komoly a visszaesés, a Ferrari javult, a McLaren, a Renault és a Sauber pedig még nagyobbat ugrott.
részletekHorner: A Renault inkább magára figyelt
A Red Bull nem érzelmi és nem pénzügyi okokból cseréli a Renault-motort Hondára a jövő évben, hanem mert pontosan tudják, ez a nagy esélyük újra az élmezőnybe kerülni gyári csapatként.
részletekVerstappen: Nem lassabb a Honda a Renault-nál
Max Verstappen beszélt csapata jövőbeli motorszállítójáról. A holland pilóta szerint a japánok erőforrása már most a Renault szintjén van, és jobb helyzetben lesznek a váltás miatt.
részletekSainz: Veszélyben a Renault 4. helye
Ugyan 19 pont az előnye a francia gárdának az ötödik pozícióban tartózkodó Haasszal szemben, Carlos Sainz szerint könnyen elveszíthetik helyüket a feltörekvő riválisok miatt.
részletekA Haas szerint eltűnt a középmezőny
Az utóbbi időben valóban az látszik, hogy a három nagycsapat mögött gyakorlatilag bárki felbukkanhat az utolsó pontszerző helyeken. Günther Steiner is így véli, és csapata célját is megfogalmazta.
részletekRenault: A hátsó gumikra kell majd vigyázni
A 2018-as évben fontos szerepet játszanak az abroncsok, és nem lesz ez másként a Német Nagydíjon sem, a Renault technikai igazgatója, Bob Bell szerint ugyanis Hockenheimben is ez lesz a kulcskérdés.
részletekKét kanyart lesz érdemes figyelni a Német Nagydíjon
A pilótáknak meg kell ismerkedniük a pályával az első edzésen, hívta fel a figyelmet Carlos Sainz, hiszen a nagydíj tavalyi törlése miatt még sosem jártak az új generációs F1-es autók Hockenheimben.
részletekBrown: A menedzsmenten kell változtatni
Zak Brown megígérte, hogy véget vet a McLarennél alkalmazott, úgynevezett mátrix menedzsmentnek, mivel szerinte ez akadályozza meg a csapatot a fejlődésben és a gyors intézkedésben.
részletekHülkenberg alig várja hazai versenyét
Nico Hülkenberg már alig várja, hogy újra hazai közönség előtt versenyezhessen, mivel egy év kihagyás után tér vissza újra a Formula-1-es mezőny Németországba. Hockenheim az egyik kedvenc pályája.
részletekTeljesen új első szárnyat hoz a Renault
Mindenre szükségük van a Haas elleni versenyben, most egy teljesen új karakterisztikájú első szárnyat vetnek be Németországban - Nico Hülkenberg nem aggódik, szerinte ők a jobbak.
részletek