Rali
Népszerű márkakupában indul idén itthon Vogel Adri
A Peugeot 208 Rally Cup Hungary versenyein áll rajthoz idén itthon Vogel Adrienn és navigátora Notheisz Ivett.
részletekÚjra ralizhat az F1 után Raikkönen
A jelek szerint Kimi Raikkönen nem tervez felhagyni végleg a versenyzéssel akkor sem, ha kiszáll a Formula-1-ből. „Rali, NASCAR vagy egy teljesen más kategória” – mondja a finn közönségkedvenc.
részletekPontosan tíz évvel ezelőtt történt Kubica horrorbalesete
A Formula-1 világa két éve nagyon örült Robert Kubica visszatérésének, bár nem sikerült túl fényesre. Az általa megvívott csata azonban sokszor sokkal nehezebb volt, mint hinnénk. Most is akad gond.
részletekÚjabb hivatalos M-Sport teszten vehetett részt Vogel Adrienn
A Ford raliautóinak fejlesztéséért és gyártásáért felelős M-Sport hivatalos tesztjén vehetett részt Vogel Adrienn. Ez már a második alkalom, hogy meghívták a tavaly az MNASZ által az Év női autóversenyzőjének választott magyar pilótát: tavaly az akkori legújabb fejlesztésú rally4-es Ford Fiestát próbálhatta ki a bemutatás előtt, most a Ford Fiesta rally3-at vezethette.
részletek85 éve sikeres – A ŠKODA a Monte Carlo Ralin
Különleges jubileumot ünnepel idén a ŠKODA AUTO: 120 esztendeje vette kezdetét a cseh autógyártó nagysikerű versenysport-szereplése, amely a nagyhírű Monte Carlo Ralin is számos győzelmet hozott e hosszú idő során. Már e rali-klasszikus második, 1912-es futamán megjelentek a Laurin & Klement autói, 1936-ban pedig első ízben tűnt fel a szárnyas nyilat hordozó modell a nagyhagyományú verseny rajtvonalánál, s a ŠKODA POPULAR SPORT roadster mindjárt másodikként ért célba az 1,5 literig terjedő összlökettérfogat-kategóriában. A második világháború után először az 1300 köbcentiméter alatti kategóriában szereztek hírnevet a ŠKODA autói, például az OCTAVIA TS 1961 és 1963 közötti „mesterhármasával”. A kilencvenes években a FAVORIT 136 L írta tovább a Monte Carlo-i sikertörténetet, mégpedig mindjárt négy kategóriagyőzelem 1991-től 1994-ig tartó sorozatával, a 2010-es évek óta pedig az összkerékhajtású FABIA gondoskodik szenzációs sikerekről a Monaco feletti Tengeri-Alpok gyorsasági szakaszain. 2018-ban turbófeltöltésű R5-modellváltozata győzelemmel zárt a „Monte” WRC2-kategóriájában.
részletekWRC: Ogier győzelmével indult a szezon
A világbajnoki címvédő parádés hétvégét teljesített és fél perccel győzte le csapattársát, Elfyn Evanst - Thierry Neuville végül elvette a harmadik helyet Kalle Rovanperától.
részletekWRC: Ogier közel az újabb Monte-győzelemhez
Az utolsó nap előtt a regnáló világbajnok áll az élen a WRC-szezonnyitón, már csak csapattársa, Elfyn Evans lehet rá veszélyes, a többiek nagyon le vannak maradva.
részletekWRC: Ogier parádézik, de Evans vezet
Szenzációs időket autózik a világbajnoki címvédő, de egy defekt visszavetette, így csapattársa és fő riválisa, Elfyn Evans vezeti a Monte-Carlo Ralit a második napot követően.
részletekAz RSB válaszolt Turánnak: Hadik a bajnok
A Rally Szakági Bizottság megdöbbentőnek tartja, hogy Turán Frigyes a saját maga által elfogadott szabályt kifogásolta utólag. Hadik András és Kertész Krisztián a 2020-as szezon bajnoka.
részletekÚj év, új technika - Skoda Fabia R5 teszttel kezdte a szezont Vogel Adri
A rali-Eb-t az ERC3-as kategória összetett 7. helyén záró magyar versenyző a Dani Fischer Team Skoda Fabia R5-ösét tesztelte Kiskunlacházán.
részletekTurbós 208-asokkal folytatódik a Peugeot Kupa
Három sikeres év után 2021-ben is folytatódik a Peugeot 208 Rally Cup Hungary. A Peugeot magyarországi forgalmazójának eltökélt célja, hogy tovább működtesse a Rallye Szakági Bizottsággal közösen a pénzdíjas márka-kupasorozatot, amelyben egyforma Peugeot 208-as versenyautókkal, megegyező technikai feltételekkel, mérnöki támogatással, pénzdíjas jutalmazás mellett tudnak versenyezni a sorozat indulói. Minden változatlan marad, kivéve a versenyautó, hiszen elérhetővé vált a legújabb fejlesztésű Peugeot 208 Rally4, mellyel újra küzdeni lehet a 2WD kupa bajnoki címéért is.
részletekA Covid hősei előtt tiszteleg a Toyota raliautója
Habár a Wales Rali idén elmaradt, a Toyota nem szakította meg a hagyományt, és ismét helybeli iskolásokkal terveztette meg versenyautójának megjelenését. A győztes pályamunka a pandémia elleni küzdelem névtelen hőseit köszönti.
részletek