Pirelli
Megkezdődhet a tesztelés a következő évre
Az F1 gumiszállítója eddig visszatartotta azokat a próbaabroncsokat, amelyek a 2017-es szélcsatornás tesztekhez kellettek volna: most végre megkapták őket az alakulatok, így indulhat a munka.
részletekA héten véglegesíthetik a Pirelli szerződését
Napokon belül aláírhatja az új F1-es szerződését a Pirelli és az FIA – a késés oka, hogy a gumigyártó feltételeket szabott annak értekében, hogy megfelelő munkát tudjanak végezni 2017-től.
részletekIlyen lehet az új F1-es időmérő
Miután nem történt megegyezés a csapatok és az F1 irányítói között zajlott bahreini találkozón, nyilvánosságra került, mely opciók lehetnek a legvalószínűbbek, ha mégis változás fog történni.
részletekTesztelnének a csapatok, de nem kapnak gumit
A 2017-es szabályváltozások éve vészesen közeleg, az F1 istállói pedig szélcsatornába vinnék első modelljeiket – csakhogy a Pirellitől nem kapják meg az ehhez használatos abroncsokat.
részletekMegakadályozhatják az időmérős változást?
Egyre több olyan hangot hallani, mely szerint az új F1-es kvalifikáció még egy esélyt érdemelne. Mint kiderült, a Force India már vasárnap is tiltakozott az azonnali eltörlés ellen.
részletekTaktikai színkavalkáddal bizonyított az új gumiszabály
Akik azt remélték, hogy a szabadabb gumiválasztás számos különféle stratégiát idézhet elő, azok az Ausztrál Nagydíj végén elégedetten csettinthettek. Több eltérő megközelítés is eredményesen működött a versenyen.
részletekPirelli: Nehéz megjósolni a legjobb taktikát
Az olasz gumigyártó a melbourne-i időmérő edzés után úgy véli, hogy a limitált száraz pályás körözés miatt egyelőre nem tudni, melyik lesz a stratégia az F1-es Ausztrál Nagydíjra.
részletekMár hét verseny gumijait közölte a Pirelli
Az időben később zajló kanadai és azerbajdzsáni futamok után az abroncsgyártó a Spanyol Nagydíj keverékeit is nyilvánosságra hozta: a Pirelli legkeményebb oldalát mutatta meg.
részletekFény derült a melbourne-i gumiválasztásra
A 2016-os szezon egyik különlegessége, hogy a csapatok maguk dönthetik el, melyik keverékből hány szettet használnak a nagydíjakon. A Pirelli kihirdette, hogyan választott az F1-es mezőny a szezonnyitóra.
részletekVáltozatosabb stratégiákat jósol a Pirelli
Az olasz gumigyártó cég F1-es igazgatója, Mario Isola különösen a bajnokság első szakaszában számít több kerékcserére. Azt azonban tagadja, hogy az új szabályok túlságosan bonyolultak lennének.
részletekHamiltont nem győzték meg az új gumik
Miközben a Pirelli elégedett az új ultralággyal, Lewis Hamilton kevésbé dicsérte a többi gumit: az abroncsszállító módosított a keverékeken, a világbajnok azonban nem érzékelt változást.
részletekPirelli: Nem Kanadában debütál az ultralágy gumi
Az F1 abroncsszállítójának tegnapi bejelentése alapján azt a következtetést lehetett levonni, hogy versenyhétvégén először Montrealban láthatjuk az új keveréket. A Pirelli eloszlatta a kétségeket.
részletek