Pilóták
Idén jobban kitűnnek az F1-es pilóták közötti különbségek
A 2017-es F1-es autókat szándékosan olyanra tervezték, hogy nagyobb kihívás legyen a vezetésük a versenyzők számára, és ennek köszönhetően az elmúlt néhány futamon nagyszerűen kitűntek a közöttük lévő különbségek.
részletekMeglepő, kik nem tagjai az F1-es pilóták szövetségének
Romain Grosjean, a GPDA nemrég megválasztott igazgatója furcsának tartja, hogy csaknem a mezőny felét nem érdekli a szervezet, amely egyébként az ő érdekeiket is hivatott képviselni.
részletekHősökre van szüksége az F1-nek
A Red Bull csapatfőnöke úgy véli, teljesen át kell alaktani a pilóták fogalmát a jövőben, annak érdekében, hogy a sportág rajongók új generációit tudja megnyerni magának. Horner azt is kifejtette, miért nem fél a MotoGP-től.
részletekRosberg: Győzelmek múlhatnak a pilóták fáradtságán
A visszavonult 2016-os F1-es világbajnok egy beköszönés, és néhány nyilatkozat erejéig leugrott a barcelonai gyakorlásra, ahol nagy benyomást tettek rá az új autók.
részletekAlonso lesújtó véleménnyel van a pilóták 2017-es szerepéről
Bár a hétfői napon nem sok időt tölthetett az autóban, a kétszeres F1-es bajnok annyit meg tudott állapítani, hogy a pilóták szerepe nem hogy nőtt volna, hanem inkább csökkent a szabályváltozások után.
részletekLauda és Wolff többet keres, mint az F1-es mezőny fele
A Mercedes nemrég szerződést hosszabbított F1-es gárdájuk menedzsmentjének tagjaival, egy lap pedig utánaszimatolt, vajon mennyit pénzt visz haza a két osztrák.
részletekAz F1-es pilóták már alig bírnak magukkal az új szezon előtt
Már csak alig egy hetet kell kibírniuk a versenyzőknek, hogy kezeik közé kaphassák új játékszereiket, így nem csoda, ha egyesek már régóta tűkön ülnek.
részletekMennyi pénzt keresnek az F1-es pilóták 2017-ben?
Bár a csapatok szigorúan titokban tartják, versenyzőik mennyi pénzt raknak zsebre évente, mindig van néhány portál, amely megpróbál utánajárni a fizetéseknek.
részletekKi a legtöbb nyelven beszélő F1-es versenyző?
Eddig köztudottan Nico Rosberg volt a „legintelligensebb” versenyző a Forma-1 világában, de a német világbajnok visszavonulásával ennek a megtisztelő címnek át kell kerülnie máshoz. Azaz másokhoz, ugyanis holtverseny alakult ki a mezőny két tagja között.
részletekWurz: A GPDA-nak még mindig van befolyása!
Az F1-es pilóták szövetsége, a GPDA régóta harcol a nagyobb biztonságért, a testület elnöke pedig úgy véli, még mindig számolni kell velük, ha új megoldások fejlesztéséről van szó.
részletekÉrdekes koncepcióval állt elő egy F1-rajongó
A száguldó cirkusz folyamatosan azzal küzd, hogy hogyan nyerjen új rajongókat (vagy ne veszítsen többet) magának: egy rajongó Max Mosley régi ötletét pofozta ki úgy, hogy az még egy sokat látott mérnöknek is megtetszett.
részletekTöbb vezetői hiba jöhet az F1-ben
Az újgenerációs F1-es autókat elvben nehezebb lesz vezetni, mint elődjeiket, ennek megfelelően Romain Grosjean is úgy véli, hogy több vezetői hibával találkozhatunk 2017-ben.
részletek