Mercedes
Hamilton szinte elismerte, hogy elúszott a vb-cím
Bár nem konkrétan úgy fogalmazott, de a hétszeres világbajnok imolai sprint utáni szavaiból eléggé egyértelmű, hogy a Mercedes F1-es pilótája nem lát már esélyt idén arra, hogy visszatérjenek az élre.
részletekMercedes: Egy körön a középmezőnyben vagyunk
Nemcsak a pattogás, hanem a gumik felmelegítése is gondot jelentett pénteken a konstruktőri címvédő alakulatnak – ahol a feszültség első jelei is megmutatkoztak Hamilton és Wolff között.
részletekHamilton: Leszerepeltünk csapatként
Történelmi mélypontnak is tekinthető a Mercedes pénteki szereplése, pilótáik szerint innentől már jobb a túlélésre játszani. A sprint mindenesetre segíthet nekik a kármentésben.
részletekMercedes: Sosem volt még ilyen rossz a pattogás
Az első edzés alapján még az eddigieknél is borzalmasabb a helyzet a konstruktőri címvédő alakulatnál: Russell autója meg is sérült, Wolff szerint pedig az egyenesben el kell venniük a gázt.
részletekRussell: Lewis a kapitány, és ez így van rendjén
Nincs első és második számú pilóta a Mercedesnél, állítja az újonnan igazolt brit, de amúgy sem akarna egyből vezérré válni, hiszen csapattársa szerinte minden idők legjobb F1-es versenyzője.
részletekRussell: Egyelőre semennyire nem sikerült felzárkóznunk
A Mercedes újdonsült dobogósa nagyon szeretne optimista lenni az imolai versenyhétvége előtt, de reálisan nézve erre semmi esélyt nem lát. A brit úgy gondolja, a Mercedes nem tudott előrébb jönni.
részletekVilágelső hatékonyság a valóságban is: Mercedes-Benz Vision EQXX
A Mercedes-Benz VISION EQXX útnak indult, hogy a valóságban is bizonyítsa kimagasló hatótávolságát és hatékonyságát. Sindelfingenből indulva a svájci Alpokon és Észak-Olaszországon át egészen a napfényes Côte d'Azur egyik festői városáig, Cassisig könnyedén megtett egyetlen feltöltéssel több, mint 1000 kilométert hétköznapi forgalomban. Az utazás hidegben és esőben indult, és átlagos közúti sebességgel zajlott, beleértve az akár 140 km/h-s szakaszokat a német autópályán, máshol pedig a sebességhatár közelében történő autózást. Megérkezéskor az akkumulátor töltöttsége még 15 százalék körül volt, ami további 140 kilométerre elegendő hatótávolságot jelent. Az átlagfogyasztás rekordalacsony volt: csupán 8,7 kWh/100 km.
részletekWolff: Időbe fog telni a fejlődésünk
A Mercedes F1-es csapatvezetője szerint húsvéthétvégén is keményen zajlott a munka a gyárban, de tisztában van vele, hogy ennek ellenére sem fogják egyből utolérni a Ferrarit és a Red Bullt.
részletekSajtó: Több rivális is támadja a Ferrarit és a Haast
Várható volt, hogy nem várnak ölbe tett kézzel a riválisok, látva a Ferrari szárnyalását. Sajtóhírek szerint három csapat kérte az FIA-t, vizsgálja tüzetesebben a vörösök és a Haas együttműködését.
részletekRussell nem spannolja fel magát a futamok előtt
A Mercedes fiatal F1-es pilótája elmondta: legtöbb kollégájához hasonlóan neki nem kell „a zónába kerülnie” a rajtra, inkább igyekszik úgy kezelni a dolgokat, mintha egy átlagos nap lenne.
részletek„Egy győztes Ferrari az egész F1-nek fontos”
A Scuderia egykori versenyzője, Gerhard Berger szerint jót tesz a teljes sportágnak, hogy a maranellóiak szemlátomást visszataláltak a sikerek útjára a 2022-es szezonban.
részletekBottas: Végre nem csak sofőr vagyok
Remekül érzi magát új szerepében, új csapatánál a finn pilóta, egyelőre nagyon jót tett neki a váltás. Szívvel-lélekkel dolgozik azért, hogy az Alfa Romeo valóban szárnyaljon.
részletek