DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. október 10. csütörtök

Mercedes

Hamilton szinte elismerte, hogy elúszott a vb-cím

Bár nem konkrétan úgy fogalmazott, de a hétszeres világbajnok imolai sprint utáni szavaiból eléggé egyértelmű, hogy a Mercedes F1-es pilótája nem lát már esélyt idén arra, hogy visszatérjenek az élre.

részletek

Mercedes: Egy körön a középmezőnyben vagyunk

Nemcsak a pattogás, hanem a gumik felmelegítése is gondot jelentett pénteken a konstruktőri címvédő alakulatnak – ahol a feszültség első jelei is megmutatkoztak Hamilton és Wolff között.

részletek

Hamilton: Leszerepeltünk csapatként

Történelmi mélypontnak is tekinthető a Mercedes pénteki szereplése, pilótáik szerint innentől már jobb a túlélésre játszani. A sprint mindenesetre segíthet nekik a kármentésben.

részletek

Mercedes: Sosem volt még ilyen rossz a pattogás

Az első edzés alapján még az eddigieknél is borzalmasabb a helyzet a konstruktőri címvédő alakulatnál: Russell autója meg is sérült, Wolff szerint pedig az egyenesben el kell venniük a gázt.

részletek

Russell: Lewis a kapitány, és ez így van rendjén

Nincs első és második számú pilóta a Mercedesnél, állítja az újonnan igazolt brit, de amúgy sem akarna egyből vezérré válni, hiszen csapattársa szerinte minden idők legjobb F1-es versenyzője.

részletek

Russell: Egyelőre semennyire nem sikerült felzárkóznunk

A Mercedes újdonsült dobogósa nagyon szeretne optimista lenni az imolai versenyhétvége előtt, de reálisan nézve erre semmi esélyt nem lát. A brit úgy gondolja, a Mercedes nem tudott előrébb jönni.

részletek

Világelső hatékonyság a valóságban is: Mercedes-Benz Vision EQXX

A Mercedes-Benz VISION EQXX útnak indult, hogy a valóságban is bizonyítsa kimagasló hatótávolságát és hatékonyságát. Sindelfingenből indulva a svájci Alpokon és Észak-Olaszországon át egészen a napfényes Côte d'Azur egyik festői városáig, Cassisig könnyedén megtett egyetlen feltöltéssel több, mint 1000 kilométert hétköznapi forgalomban. Az utazás hidegben és esőben indult, és átlagos közúti sebességgel zajlott, beleértve az akár 140 km/h-s szakaszokat a német autópályán, máshol pedig a sebességhatár közelében történő autózást. Megérkezéskor az akkumulátor töltöttsége még 15 százalék körül volt, ami további 140 kilométerre elegendő hatótávolságot jelent. Az átlagfogyasztás rekordalacsony volt: csupán 8,7 kWh/100 km.

részletek

Wolff: Időbe fog telni a fejlődésünk

A Mercedes F1-es csapatvezetője szerint húsvéthétvégén is keményen zajlott a munka a gyárban, de tisztában van vele, hogy ennek ellenére sem fogják egyből utolérni a Ferrarit és a Red Bullt.

részletek

Sajtó: Több rivális is támadja a Ferrarit és a Haast

Várható volt, hogy nem várnak ölbe tett kézzel a riválisok, látva a Ferrari szárnyalását. Sajtóhírek szerint három csapat kérte az FIA-t, vizsgálja tüzetesebben a vörösök és a Haas együttműködését.

részletek

Russell nem spannolja fel magát a futamok előtt

A Mercedes fiatal F1-es pilótája elmondta: legtöbb kollégájához hasonlóan neki nem kell „a zónába kerülnie” a rajtra, inkább igyekszik úgy kezelni a dolgokat, mintha egy átlagos nap lenne.

részletek

„Egy győztes Ferrari az egész F1-nek fontos”

A Scuderia egykori versenyzője, Gerhard Berger szerint jót tesz a teljes sportágnak, hogy a maranellóiak szemlátomást visszataláltak a sikerek útjára a 2022-es szezonban.

részletek

Bottas: Végre nem csak sofőr vagyok

Remekül érzi magát új szerepében, új csapatánál a finn pilóta, egyelőre nagyon jót tett neki a váltás. Szívvel-lélekkel dolgozik azért, hogy az Alfa Romeo valóban szárnyaljon.

részletek