Lowe
Rosberget nem érte váratlanul balszerencséje
Az F1-es pontversenyt vezető német pilóta tudta, hogy előbb utóbb őt is utolérik a problémák, noha arra még a Mercedesnél sem jöttek rá, hogy miért szenvedett olyan feltűnően Monacóban.
részletekA Mercedes ígéri: Gyorsulni fog
Kapóra jött a pénteki szünet az F1-es címvédő csapatnak. A napot arra fordították, hogy az ultralágy gumi működését elemezzék, ami kritikus lehet a Red Bull elleni harcban.
részletekA Mercedes hálás, hogy nem esett baja Rosbergnek
A Mercedes pilótái mindkét monacói szabadedzést az első három között zárták, de a csapatot sokkal inkább az elszabadult csatornafedél foglalkoztatta, ami komoly sérüléseket is okozhatott volna.
részletekAkár a körrekord is megdőlhet Monacóban
A Mercedes technikai igazgatója szerint elképzelhető, hogy a valaha volt leggyorsabb köröket futják majd a pilóták a hétvégi Monacói Nagydíjon, hiszen az idei év egyik újdonságától jelentős tempónövekedés várható.
részletekMitől lesz „jó” egy F1-es futam?
A kérdés költőien hangzik, mégis ez a megfoghatatlan jelző tartja lázban a Formula-1 teljes közegét az utóbbi években. Vajon az új szabályokkal jó irányba halad a sport? És lehetséges egyáltalán mindenkit kielégíteni?
részletekHamilton kihagyja a 2017-es szezont?
Itt az idei év eddigi legvadabb pletykája: sajtóértesülések szerint felmerült, hogy a háromszoros F1-es bajnok motivációs gondjai miatt kihagy egy szezont, és 2017-ben nem lesz a mezőny tagja.
részletekMercedes: Az F1 elveivel megy szembe a motorok kiegyenlítése
A címvédő csapat technikai részlegének vezetője nem érti, miért akarja a többség kiszűrni a motorok teljesítményének szerepét a Formula-1 versengéseiből. Elvégre a sport szinte mindig erről szólt.
részletekDrámaian változik az F1-es autók hangja 2017-re?
Paddy Lowe, a Mercedes F1-es istállójának technikai guruja szerint dolgoznak a megoldáson és 2017-ben nagy változásokat érhetnek el az autók hangzását illetően.
részletekMercedes: Az F1 nyomja meg a „reset” gombot
A Mercedes technikai igazgatója szerint a Formula-1 a tervezett 2017-es szabályokkal pont az ellenkező irányba halad, mint ami az előzésekhez és a látványos versenyekhez kellene.
részletekEzért lesz még izgalmasabb a Kínai Nagydíj
A Mercedes technikai igazgatója, Paddy Lowe beszélt arról, hogy miért számíthatunk még az eddiginél is jobb futamra Kínában - különösen a gumistratégiák lehetnek érdekesek.
részletekEzért zöldebb egy F1-es autó, mint egy elektromos
A Mercedes technikai igazgatója, Paddy Lowe szerint az elektromos hajtású járművek sem annyira környezetkímélők, mint azt sokat hiszik, és a Formula-1 valójában sokkal messzebbre jutott a hatékonyság terén.
részletekMercedes: Bahrein kedvez a Ferrarinak
Az F1-es címvédő csapat vezetői sokkal szorosabb küzdelemre számítanak, mint a szezonnyitón. A gumitaktika még nagyobb szerepet játszhat, mint Melbourne-ben – a Ferrari több közepes abroncsból gazdálkodhat.
részletek