DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2025. január 19. vasárnap

Krack

Alonso emberfeletti, Strollt védi a csapat

Az Alonso és Stroll közti hatalmas pontkülönbségre észszerű magyarázatot lehet találni az Aston Martin első embere szerint.

részletek

Nehéz lesz visszakerülnie az F1-es dobogóra az Astonnak

Elfogyott az autó az utóbbi időszakban, és hetekbe telik, mire kijavítják a problémáikat. Mike Krack nem ígér semmit a folytatásra.

részletek

Nem várt mellékhatások: ezért csúszott hátra az Aston Martin

A szezon elején dobogók sorával, az utóbbi hetekben visszaeséssel okozott meglepetést az Aston: F1-es főnökük tudja, mi siklott félre.

részletek

Alonso a pályán kívül lepte meg csapatát

A zseniális teljesítményre számítottak az Aston Martinnál, arra viszont kevésbé, hogy mennyire jól beépült a csapatba, és milyen pozitív a kommunikációja.

részletek

Az Aston tovább fejleszt, Zandvoortba is hozza az újításokat

Nem áll át 2024-re a csapat, de a kritikusok felé megjegyezte Mike Krack, hogy érdemes megnézni, honnan jutottak idálig.

részletek

Aston: Még mindig messze a dobogó

Bár Mike Krack csapatfőnök szerint Spában megfordították a trendet és előreléptek, ez még csak az első lépés volt ahhoz, hogy újra a középmezőny élén legyenek.

részletek

Aston: Jobban passzolhat az autónkhoz a Hungaroring

Az utóbbi futamokon visszaeső tendenciát produkált a csapat, de Mike Krack szerint az F1-es Magyar Nagydíjon jobbak lehetnek az esélyeik.

részletek

Évek múlva dobbanthat igazán nagyot az Aston

Fernando Alonso úgy véli, hogy bár az új gyárépület átadása hatalmas lépés, éveknek kell eltelnie, mire az Aston Martin igazán profitálhat a fejlesztésből.

részletek

Miért esett vissza ennyire az Aston Martin?

A kanadai eredmény megtévesztő volt, Silverstone kifejezetten nem kedvezett az AMR23-nak, és a fejlesztést is félreismerhette a csapat. Van kiút a zöldek Monacót követő rossz szériájából?

részletek

Nyitott a 2026-os F1-es változtatásra a Ferrari

Frederic Vasseur szerint még nem késő minimálisan belenyúlni a 2026-os motorszabályokba – de előbb egyetértés kell az F1-es istállók között.

részletek

„Nem félünk felbosszantani az embereket”

Az Aston Martin F1-es főnöke elmondta, miért döntöttek az óvás mellett Spielbergben. Mint rámutatott: igenis be lehetett tartani a pályahatárokat…

részletek

„Papíron csak kilencedik, de…” – védelmezi az Aston Martin Strollt

Rossz időmérő után még egy Perez sem tud felzárkózni, ezért a kanadai héthelyes javítását sem szabad lebecsülni: így érvel Mike Krack, miért volt „nagyon jó” Lance Stroll hazai szereplése.

részletek