DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 13. szerda

Közösségimédia

Ocon elnézést kért Verstappentől

Magasra csaptak az érzelmek a Brazil Nagydíjon történt elképesztő ütközés miatt. Ritka, hogy egy lekörözendő kiüti az élen álló pilótát. Tettlegességig fajult a dolog, de Ocon most nyitott a holland felé.

részletek

Ezért törölte Hamilton a közösségi tartalmait

Decemberben kisebb botrányt kavart a négyszeres F1-es világbajnok egyik Instagram-bejegyzése, amely után a brit az összes posztját törölte – Hamilton szerint azonban mindez véletlen egybeesés volt.

részletek

Így vonzana több nézőt az F1-be Mika Hakkinen

A Formula-1 új vezetése azon fáradozik, hogy ismét visszacsábítsa a rajongókat a versenypályára és a képernyők elé. Ehhez Mika Hakkinennek is akadna egy-két használható ötlete.

részletek

Az F1 még sehol sincs a közösségi médiában

Egy nemrég nyilvánosságra került statisztika szerint a száguldó cirkusz messze túlszárnyalta a többi sportágat közösségi médiás fejlődésében a tavalyi szezon során, ám egy korábbi szakember szerint bőven van még hová fejlődni.

részletek

Magyarország az F1 legfontosabb piacai között

Számottevő növekedés történt a Formula-1 tévéközönségében, akárcsak, ami várható volt, a közösségi médiás elérésben. A legtöbben Brazíliából nézik a nagydíjakat, de Magyarország is fontos a sport számára.

részletek

„Izgalmas” digitális újítások jönnek az F1-ben jövőre

A sportág szakmai vezérigazgatója, Ross Brawn elhúzta a mézesmadzagot a rajongók orra előtt, hiszen állítása szerint a Liberty Media nagy ugrásra készül a digitális platformokon történő tartalomszolgáltatás terén.

részletek

Hamilton néha összezavarja Verstappent

A pályán mindketten a maximumot nyújtják, azon kívül azonban teljesen mással foglalkoznak - a háromszoros futamgyőztes F1-es pilóta néha nem érti, hogyan férhet bele ennyi minden riválisa idejébe.

részletek

Nem mindenki egyformán áll a közösségi médiához

Azt hihetnénk, hogy a Facebookot, a Twittert, az Instagramot és társait mindenki egyformán használja, ám amíg valaki rajong az egyikért, kollégája fent sincs a másik felületen.

részletek

Szárnyal a közösségi médiában a Formula-1

Néhány éve az F1 egyik nagy gyengeségeként említették gyatra jelenlétét a szociális hálón. A Liberty érkezése óta jobban fejlődik, mint bármely másik sportág.

részletek

Mercedes: A digitális világban is bajnokok akarunk lenni

Az F1 új tulajdonosa nagy kedvvel vetette bele magát az internet adta lehetőségekbe, ehhez pedig nagyszerű partnerre leltek az elmúlt három év világbajnokában.

részletek

Vettel elmondta, miért nincs fent Facebookon

A jelenlegi F1-es mezőnyből egyedül a Ferrari pilótái nem használják a közösségi médiát, a négyszeres világbajnok most megtörte a csendet, és elmondta, hogy őt miért nem érdeklik ezek a felületek.

részletek

Eleget fejlődött az F1 a közösségi média terén?

Az elmúlt két esztendőben megkezdődött valami a Formula-1 háza táján, ugyanis bármilyen hihetetlen, egészen addig alig volt jelen az F1 a közösségi oldalakon. Nem kérdés, hogy imádják a rajongók az ezen platformok által kínált tartalmakat, na de mekkora a lemaradás ilyen téren a többi sorozathoz képest?

részletek