Középmezőny
A Renault-főnök elismerte, hogy gyengék
2019-ben eddig maradéktalanul csak a Mercedes lehet elégedett. A Red Bull-Honda ugyan egészen jól teljesít, a Ferrari és a Renault azonban eddig óriási betli. A franciák elismerik, sehol nincsenek.
részletekGrosjeanék jól elverték a középmezőnyt
A Haas újra megvillant Barcelonában, az időmérőn alaposan elpáholták a közvetlen riválisokat. De vajon ezúttal a gumikezelés is rendben lesz, vagy újabb szenvedős, hátralépegetős futam jön?
részletekStroll visszarepítené a negyedik helyre a Racing Pointot
Lance Strollnak az az idei célja, hogy a negyedik helyre repítse a Racing Pointot, ezzel megismételve a csapat 2016-os és 2017-es teljesítményét, amit még Force India néven értek el.
részletekRaikkönen: Ennél gyorsabbak is lehetünk
Nem szerepel rosszul az Alfa Romeóval Kimi Raikkönen, a finn azonban egyelőre elégedetlen. Úgy véli, még egyszer sem sikerült mindent kihozniuk az autóból, ennél több is van az Alfában.
részletekHárom tized a hetedik és a tizennyolcadik között
Rendkívül szoros a középmezőnyben a csata, még a tavalyinál is élesebb a küzdelem. A legapróbb fejlesztéseknek is döntő kihatásuk lehet a végeredmény szempontjából a Racing Pointnak is.
részletekSainz: A Haas fél másodperces előnyben
A spanyol szerint a középmezőnyben a Haas-Ferrari uralkodik, jelentős előnnyel a riválisok előtt. A dolog szépséghibája, hogy még így sincs semmi esélye elkapni a három topcsapatot, akkora a szakadék.
részletekHülkenberg erőn felül teljesített a Renault-val
A Renault vakarhatja a fejét, mert úgy fest, a Red Bull-Honda közelébe sem juthatnak, ráadásul a középmezőnyben sem a franciák a leggyorsabbak. Nico Hülkenberg bravúrral szerzett hat pontot.
részletekLenyűgözi Hamiltont a szorosabb középmezőny
Az előszezoni F1-es tesztek alapján úgy tűnik, a tavalyinál keményebb csata lesz a nagyok mögötti pozíciókért, sőt, a középcsapatok közelebb is kerülhetnek a Mercedes-Ferrari-Red Bull trióhoz - a címvédőt ez cseppet sem aggasztja, sőt!
részletek