Jordan
Albon egészen ikonikus rajtszámot választott
Négy hete már, hogy eldőlt, a Toro Rosso Alexander Albont szerződtette Danyiil Kvjat mellé 2019-re. A thaiföldi újonc a rajtszámának is olyat választott, amivel sokan híresek lettek már a sportban.
részletekJordan: A Ferrari már a Vettel utáni időkre gondol
Bár Eddie Jordan véleménye szerint Leclerc jövőre még nem lesz képes megszerezni azt a pontmennyiséget, amit idén Kimi Raikkönen gyűjtött, de a Ferrari már a Vettel utáni időkre gondol.
részletekKétszázas lesz a Force India
Óriási mérföldkőhöz érkezik ezen a hétvégén a Force India, a kiscsapat ugyanis kétszázadik nagydíjához ért. A kezdetekkor ezt senki nem gondolta volna, de már tíz éve a mezőny tagja.
részletekKülönleges tesztfestések
A Red Bull igen meglepő külsővel rukkolt elő a hivatalos bemutatáson, ám nem ez marad a végleges szín. A korábbi években láttuk már Schumachert feketében, Alonsót sárga-fehérben is.
részletekVerstappen és az elveszett lehetőségek
Max Verstappen édesapja, Jos is Formula-1-es versenyző volt, ám jóval kevésbé sikeres. Karrierje során rengeteg balszerencse érte, ami miatt rendre megfeneklett rendkívül ígéretesen induló pályája.
részletekGyengébb csapatok kiváló autói II.
Egy sereghajtó a középmezőnybe, egy középcsapat az élmezőnybe ugrik előre? Régebben ez jóval nagyobb eséllyel történhetett meg egy-egy mérnöki bravúrral, volt is rájuk példa.
részletekSchumacher még mindig a legjobb ötben
A Forbes Magazin idén is elkészítette a valaha volt legjobban fizetett sportolók listáját. Michael Schumacher az előkelő ötödik helyen áll, de az első huszonötben csak elvétve találunk autóversenyzőt.
részletekForce India: Sereghajtóból az élmezőnybe
Teljesítette fennállása 10. évadát is a Formula-1-ben a Force India istálló. Induláskor a leglassabb csapatként kezdték, azóta szívós munkával a középmezőny elé kerültek, immáron évek óta.
részletek„Az F1-et a nagy gyárak tartják a markukban”
Egy korábbi csapatfőnök kimondta, mi az egyik fő probléma a Formula-1-ben. Szerinte a nagyok nem hajlandók semmilyen engedményre, így gyakorlatilag a szűk körbe bejutni lehetetlen és ez szörnyű.
részletekNem sokra ment a győzelmi korszak után a Honda
1987 és 1991 között a Honda öt szezonon át előbb a Williams, majd a McLaren autóiban bizonyult verhetetlennek. Kétszer is visszatértek azóta, de igazából nem váltották meg a világot egyik esetben sem.
részletekRetro – Botránnyal indul Schumacher benettonos pályafutása
Michael Schumacher ezen a napon ért célba először a Formula-1-ben, rögtön elverve háromszoros világbajnok csapattársát. Karrierje a Benettonnál azonban egy komoly balhéval kezdődött…
részletekMinden idők legjobb F1-es autója
Négy fantasztikus Formula-1-es versenyautó közül választhattak a szavazók, melyik legyen minden idők legjobb F1-es autója? Két McLaren, egy Williams és egy Jordan volt a szűkített kínálatban. Ti melyikre szavaztatok volna?
részletek