DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. szeptember 19. csütörtök

Hembery

F1-Archív: Schumacher visszatér

Tiltakozó Michelin, perelő BAR, biztossá váló Magyar Nagydíj, Baumgartner szerződtetése, bizakodó Mosley és Hamilton - ezt tartogatta számunkra az F1 az elmúlt 20 évben, december 23-án.

részletek

Micsoda ötlet: három F1-es bajnokság évente

A Pirelli sportigazgatója forradalmi reformot vezetne be: három külön, területi alapon szervezett bajnokságból összeálló F1-es szezont vizionál, melyek az év végén összesítve adják a világbajnokot.

részletek

Nem talál magának tesztautót a Pirelli

A gumicég egy olyan F1-es gépet keres, amellyel 2017-es abroncsait tesztelheti, a csapatok azonban féltékenyek, hogy egy riválisuk ezzel előnyt szerez. Akár 10 éves konstrukció is szóba jöhet.

részletek

A Pirelli elárulta, hol vetik be majd az ultralágy gumikat

Az olaszok pirossal jelzett, szuperlágy gumijait hat helyszínen használják idén az F1-es csapatok, de a Pirelli szerint a jövőre bemutatkozó ultralágyakat még kevesebb alkalommal láthatjuk majd.

részletek

A Pirelli kevesli az Abu Dhabi gumitesztet

A cég szerint „közel sem elegendő” a 12 órás teszt a szezonzáró után, de legalább élversenyzőktől kapnak visszajelzést. Az F1-es program vezetője a médiát is támadta, amely csak a rosszról számol be.

részletek

A három kiállás volt a nyerő Interlagosban

A három dobogós egyaránt ennyiszer állt ki kereket cserélni az F1-es Brazil Nagydíjon, hátrébb azonban változatos stratégiákat láthattunk. Nico Hülkenberg is kiemelkedett egy statisztikai mutatóban.

részletek

A pilóták ezúttal a pályát kritizálják

A kiszolgáló-létesítmények után a pálya melletti rázókövek és az új borítás kapták meg a magukét az F1-es pilótáktól - úgy tűnik, az interlagosi felújítások nem hozták meg a kívánt eredményt.

részletek

Hamilton mexikói gumit kért, de nem fog kapni

A mexikói F1-es hétvége legnagyobb tanulsága az volt Lewis Hamilton számára, hogy a mexikói pálya tapadása a jelenlegi abroncsokkal nem megfelelő – új, speciálisan Mexikóra fejlesztett gumit akar.

részletek

A gumik 2-3 másodpercet is gyorsulhatnak

Ha az a cél, hogy 2017-től kezdve 5 másodperccel gyorsuljanak körönként az F1-es autók, a gumikon nem fog múlni: a Pirelli szélesebb abroncsai 2-3 szekundumot jelenthetnek egy körön.

részletek

Még nem hivatalos, hogy a Pirelli marad

Bár az Orosz Nagydíjon szinte biztossá vált, hogy az olasz abroncsszállító még három évig marad a F1-ben, valójában még hónapokig nem tekinthető véglegesnek a megegyezés.

részletek

Egyszer kopik, egyszer nem? - Itt a Pirelli új terve

Új hozzáállással vinne nagyobb változatosságot az F1-es szezon alakulásába a Pirelli - a cég sportigazgatója szerint nem is feltétlen szükséges, hogy minden futamra azonos minőségű gumikat szállítsanak.

részletek

Pirelli: Örülnénk egy rendes pályatakarítónak

Hiába nevezi magát az autósportok csúcsának, az F1 igencsak kőkorszaki eszközöket - seprűt és "humán erőforrást" használt eddig a törmelékkel beborított pálya megtisztítására - a Pirelli az amerikai példa átvételét javasolja.

részletek