DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 23. szombat

Hembery

Ezen a pályán fog kiderülni az új autók igazi tempója

Legutóbb ketten is a barcelonai hármas kanyart nevezték meg azt illetően, hogy hol derülhet fény a 2017-es F1-es autók képességeire, a Pirelli motorsport-igazgatója azonban másképp vélekedik.

részletek

Nem leszünk okosabbak a teszteken

Rossz hírt közölt a Pirelli sportfőnöke azoknak, akik már várják a barcelonai F1-es tesztelést, hogy kiderüljön, ki építette a legjobb autót: szerinte senki sem fogja felfedni lapjait, az Ausztrál Nagydíjig nem ismerhetjük meg az erőviszonyokat.

részletek

Hasznavehető esőgumikon dolgozik a Pirelli

A szélesebb jövő évi nedves pályás abroncsok már most olyan hatékonyak, mint az előző generáció – figyelembe véve azonban a gumicéget érő kritikákat ez nem lesz elég.

részletek

Pirelli: Sikeres a jövő évi gumik programja

A Pirelli főnöke, Paul Hembery beszélt a gumigyártó előtt álló tervekről, és arról, hogyan alakult a 2017-es abroncsok tesztjének programja. A szakember szerint kemény munka áll a dolgozói előtt.

részletek

Öt helyett három másodperc gyorsulás várható

A Pirelli Abu Dhabiban megmutatta a nyilvánosságnak jövő évi, szélesebb abroncsait. A cég véleménye szerint öt szekundum gyorsulás legfeljebb 2015-höz képes következik be.

részletek

Dolgozik az esőgumik problémáján a Pirelli

A Brazil Nagydíjon tapasztaltak és a pilóták reakciói alapján először nem a minél jobb tapadás elérése lesz a cél - annak viszont örül az F1-es gumigyártó, hogy már év közben is tesztelhetnek.

részletek

Lutri lehet az első 2017-es esős verseny

Félő, hogy a rövid téli tesztidőszak alatt a csapatok nem fogják tudni minden szükséges körülmény mellett letesztelni az új, szélesebb gumikat. Jó lenne egy esős teszt, de azért Bahreinbe is el kellene menni.

részletek

Izgalmas taktikai csaták várhatóak vasárnap

A Pirelli szerint a különböző stratégiák felkavarhatják a holnapi verseny eseményeit – már az F1-es Belga Nagydíj időmérő edzésén megkezdődtek a taktikai csaták a csapatok között.

részletek

Pirelli: A kicsik legyenek hálásak a topcsapatoknak

Nem szabad kritizálni a Formula-1 nagycsapatait, a Mercedest, a Ferrarit és a Red Bullt – sokkal inkább hálásnak kell lenni nekik, állítja Paul Hembery, a Pirelli motorsport-igazgatója.

részletek

Így számoljuk az öt másodperces gyorsulást

Ekkora köridőjavulásra lehet számítani a 2017-es szezon új F1-es szabályaitól, holott több pályán már idén rekordok dőltek. Csakhogy ezt az öt másodpercet nem úgy számítják, ahogy hinnénk.

részletek

Új pályacsúcsot várnak a Hungaroringen

A Pirelli is arra számít, hogy más helyszínekhez hasonlóan rekordköröket látunk a Hungaroringen: ebben az autók fejlődése mellett az új aszfalt is segíteni fog. A cél 1:18.436.

részletek

Nem Spanyolországban fog tesztelni az F1?

A téli teszteket többnyire a barcelonai pályán tartják, a Pirelli azonban azért lobbizik, hogy 2017-ben a felkészülés egészen máshol, a Közel-Keleten folyjon.

részletek