Haas
Grosjean: Félhet tőlünk a Renault
A Haas francia pilótája magabiztosan beszélt csapata 2019-es idényéről, amely során várhatóan folytatódik a Renault-val vívott könyörtelen rivalizálás, ami remélhetőleg nem a tárgyalóasztaloknál fog eldőlni.
részletekEmlékszünk még Charles Leclerc debütálására?
Alig két és fél éve vezetett először versenyhétvégén F1-es autót az ifjú titán. Ezt nem a Ferrari és nem is a Sauber színeiben tette meg, hanem a Haasnál. Kevés híján szerződést is kapott 2017-re.
részletekA McLaren-főnök a B csapatokat kritizálja
Régóta folyik a vita azon, hogy mennyire szoros partneri együttműködés engedhető meg két csapat között az F1-ben - a McLaren vezérigazgatója szerint ezt sürgősen tisztázni kellene a Liberty Mediának.
részletekGrosjean a Haasszal győzné le a Ferrarit
2021 után is jelenlegi csapatánál maradna Romain Grosjean, feltéve, ha addigra felküzdik magukat az élmezőnybe. Legszívesebben velük nyerne futamokat, mielőtt visszavonul.
részletekHaas: Minden a terv szerint halad, de..
A Haas idén negyedik F1-es szezonját kezdi a Formula-1-ben. Günther Steiner, az amerikai alakulat csapatfőnöke szerint egyelőre minden a terv szerint halad az új autót illetően, de sikerük azon is fog múlni, a többi csapat mekkorát lép előre a tél folyamán.
részletekMagnussen: Grosjean gyorsabb versenyző, mint Jenson Button
Nagyra tartja kollégáját a Haas dán pilótája: bár úgy véli, eddigi legjobb csapattársa a 2009-es világbajnok Jenson Button volt, elmondása szerint Romain Grosjean időmérőn egyértelműen gyorsabb nála.
részletekNagyot fordult a világ Romain Grosjeannal
A Haas francia F1-es pilótája nagyon mélyen volt a szezon első szakaszában, aztán a másodikban összekapta magát és végül jobb formában zárta az évet, mint Kevin Magnussen.
részletekMaga a Haas sem számított ilyen szezonra
A hatodik helyet tűzték ki év elején, ehhez képest negyedik pozícióért harcoltak. Günther Steiner csapatfőnök elmondta, a sikeren felbuzdulva miért nem fogják elkezdeni jelentősen növelni csekély, 160 fős létszámukat.
részletekEnnyibe kerül a Formula-1 az élen
Évtizedek óta tudjuk, hogy a száguldó cirkusz sosem volt olcsó mulatság, de az utóbbi években még inkább elszabadultak a költségek. Hogyan alakult az idei öt legjobb istálló költségvetése?
részletekSteiner: Még nagyobb előnyük lesz az élcsapatoknak
A Haas F1-es csapatvezetője is csatlakozott azok táborához, akik szerint a 2019-es szabályváltozások csak mélyíteni fogják a szakadékot a nagycsapatok és a középmezőny között.
részletekMagnussen: A legjobb évem? Nem nyertem semmit
Újoncként szerzett dobogója önmagában többet ért, mint az idei eredmények. Kevin Magnussen úgy véli, a Haas sokkal többre juthatott volna, ha megfogalmazása szerint nem mindig szemből kapja a szelet.
részletekRenault: Nem csak megörököltük a negyedik helyet
A francia gyártót olyan megjegyzések érik, hogy a Force India tulajdonosváltása, valamint a Haas többszöri diszkvalifikálásának köszönheti csak év végi negyedik helyét. Az istálló ezt erősen cáfolja.
részletek